Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به بررسی برخی از وقایع مهم در چند سال اخیر اختصاص پیدا کرده است.

امروز پانزدهم مهرماه 1399 و در تقویم طرفداری امروز که به پانزدهم مهر اختصاص دارد، به برخی اتفاقات مهم مانند خداحافظی کریم باقری از تیم ملی فوتبال در دیدار دوستانه مقابل برزیل خواهیم پرداخت. 

تازه ترین رده بندی فیفا - یک پله صعود برای ایران

 تـازه ترین فهرست رده بندی بهترین تیم های ملی فوتبال جهان ویژه ماه سپتامبر منتشر شد، تیم ملی فوتبال ایران با یک پله صعود نسبت به ماه قبل در جمع بیست تیم برتر جهان و در مکان بیستم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برزیل همانند ماههای گذشته در صدر این فهرست قرار دارد. به گزارش سایت اینترنتی فدراسیون بین المللی فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران با 698 امتیاز در رده 20 جدول رده بندی فیفا و مکان دوم در میان تیم های آسیایی قرار گرفته است در حالیکه تیم ژاپن با 699 امتیاز و یک پله سقوط در مکان نوزدهم ایستاده است. (۱۵ مهر ۱۳۸۳)

زوبل: مترجم آلمانی تیم پیروزی، مطالب من رابه بازیکنان منتقل نمی کرد

" راینر زوبل " سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مترجم آلمانـی من در تمرینات تیم پرسپولیس هر انچه که خود تشخیص می داد، به بازیکنـــان منتقل می کرد. سوبل در گفت وگو با آخرین شماره هفته نامه کیکر با بیان این مطلـــــب افزود من اول با یک مترجم آلمانی کار کردم که در موقع تمرینات تیم به من کمک می کرد اما بعد متوجه شدم که او به جای انکه مطالب مرا به بازیکنان منتقل کند، خود هر طور که تشخیص می داد مطالب را به بازیکنان منتقل کــرده است. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه اظهارداشت بعد از مدتی با کنار گذاشتن وی ، خودم با زبان انگلیسی با اعضای تیم ارتباط برقرار کردم. (۱۵ مهر ۱۳۸۳)

"بلاژویچ" نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرواسی شد

"میروسلاو بلازه ویچ" مربی کروات که در گذشته مربی تیم های ملی فوتبال کرواسی و ایران بوده و کرواسی را به مقام سوم جهان در سال 1998 رسانده است، خود را برای انتخابات ریاست جمهوری کرواسی نامزد کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از زاگرب، بلازه ویچ به شماره امروز چهارشنبه روزنامه "یوتارنجی لیست" کرواسی گفته است: من به توصیه افراد و شخصیتهای بیشماری خود را برای ریاست جمهوری کرواسی نامزد کرده ام و این افراد معتقدند که من امکان برنده شدن در انتخابات را دارم. (۱۵ مهر ۱۳۸۳) 

"مصطفی دنیزلی" : اگر بخواهند مربی تیم ملی فوتبال ایران می شوم

"مصطفی دنیزلی" مربی اهل ترکیه تیم فوتبال پاس تهران روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی "سی.ان.ان.ترک" گفت: "در صورت درخواست مسوولان فدراسیون فوتبال ایران، مربیگری تیم ملی فوتبال این کشور را برعهده می گیرم . " وی در این گفت وگو که بطور زنده از بخش نیمروزی شبکه "سی.ان.ان.ترک." پخش شد، گفت: "تاکنون به تمامی آرزوهای خود در در دنیای مربیگری فوتبال دست یافته ام و اینک تنها هدفی که دارم تصدی مربیگری یک تیم در مسابقات جام جهانی فوتبال است." دنیزلی در پاسخ به سووال خبرنگار "سی.ان.ان.ترک." مبنی بر این که آیا در صورت پیشنهاد ایران برای تصدی مربیگری تیم ملی فوتبال این کشور، شرایطی را مطرح خواهد کرد، گفت: "تصدی مربیگری یک تیم ملی در مسابقات جام جهانی، تنها آرزوی من در عالم مربیگری است و این پیشنهاد را بدون چون و چرا خواهم پذیرفت."  (۱۴ مهر ۱۳۸۴) 

روته مولر: مربیگری تیم ملی برای علی دایی کمی زود بود

مصاحبه با مرد آلمانی شرایط سختی ندارد. او می آید و می نشیند و حرف هایش را مزه مزه می کند و خیلی صادقانه هر چه به نظر درست بیاید می گوید. سایت گل در مصاحبه مفصلی با اریش روته مولر، مربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران، نوشت: مصاحبه ما با مرد آلمانی به نوعی بازخوانی خاطرات او از مدت حضورش در تیم ملی بود. حرف های او نه بر ضد کسی است و نه در دفاع از کسی او تنها آنچه به نظرش منطقی است را بیان می کند. دایی برخی فاکتورها را نداشت مثلا تجربه. من فکر می کنم او قدم بزرگی برداشت که تیم ملی را قبول کرد. باید بیشتر صبر می کرد. مربیگری تیم ملی برای او کمی زود بود. من خیلی متاسفم هم برای او و هم برای خودم. این منصفانه نیست که دایی را مقصر بدانیم یا سرزنش کنیم. این به همه افراد مربوط است.(۱۵ مهر ۱۳۸۸)

شکست ایران مقابل برزیل در یک دیدار دوستانه

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه برصفر دیدار مقابل برزیل را به حریف خود واگذار کرد. تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه در ابوظبی امارات به مصاف تیم برزیل رفت که دنی آلوز، الکساندر پاتو و نیلمار برای تیم ملی برزیل موفق به گلزنی شدند. محمد غلامی نیز در دقیقه 4 دروازه تیم برزیل را باز کرد که کمک داور این بازی گل غلامی را مردود اعلام کرد. (۱۵ مهر ۱۳۸۹)

کریم باقری برای همیشه از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد

کریم باقری ملی پوش با اخلاق فوتبال ایران در دیدار مقابل برزیل برای همیشه از میادین ملی خداحافظی کرد. کریم باقری برای آخرین مرتبه با لباس تیم ملی وارد زمین مسابقه شد. این بازیکن در طول دوران حضورش در تیم ملی و در 87 بازی 50 گل به ثمر رساند. این بازیکن در پایان بازی بر روی دوش سایر بازیکنان از دنیای ملی خداحافظی کرد و مسئولان فدراسیون فوتبال از زحمات او در طول این مدت تقدیر کردند. (۱۵ مهر ۱۳۸۹)

ترابیان: اگر کی روش بخواهد با تیم های بزرگ بازی می کنیم

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر کارلوس کی روش درخواستی برای برگزاری بازی دوستانه با تیم های بزرگ بدهد برای آن مذاکره و برنامه ریزی خواهیم کرد. عباس ترابیان در خصوص رویارویی تیم ملی ایران با فلسطین اظهار داشت: سرمربی تیم ملی از هر کدام از مسابقات دوستانه هدفی دارد و هدف او از این بازی قرار گرفتن بازیکنان در شرایط روحی و روانی مسابقه بود. (۱۵ مهر ۱۳۹۰)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان منتقل مربیگری تیم ملی مقابل برزیل کریم باقری تیم فوتبال مربی تیم ۱۵ مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران به صورت منظم و مستمر در 23 سال گذشته برگزار شده و رفته رفته سروشکل حرفه‌ای‌تری نیز به خود گرفته و با تمام مشکلات، به عنوان یکی از مهمترین رقابتهای فوتبالی در قاره آسیا محسوب می‌شود و در عین حال موردتوجه‌ترین تورنمنت و لیگ ورزشی در کشور نیز به حساب می‌آید.

فارغ از دشواری ورزش فوتبال که با ممارست و مصدومیت فوتبالیست‌ها و فشار شدید ناشی از نتایج و عملکردها برای مدیران، مربیان و بازیکنان همراه است، لیگ برتر ایران از نظر کیفی از سطح قابل‌توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از 5 لیگ برتر آسیا شناخته می‌شود. اغلب مربیان و بازیکنان خارجی نیز این عقیده را دارند که فوتبال ایران با اتکا بر فیزیک فوتبالیست‌ها و توجه عمومی، خود را به سطحی رسانده که تنه به تنه جی لیگ و کی لیگ شرق آسیا هم می‌زند.

در لیگ ایران عموما پیشبینی‌ها درست از آب در نمی‌آید. کافی است همین حالا در فاصله شش هفته تا پایان از خودتان و اطرافیانتان بپرسید: کدام تیم قهرمان می‌شوند؟ کدام تیمها سهمیه می‌گیرند؟ کدام تیمها سقوط می‌کنند؟ نخست، گوناگونی پاسخ‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و سپس احتمالا نتایج واقعی در هفته سی ام، بر تعجب شما خواهد افزود. این در حالی است که شاید در لیگ برتر عربستان، الهلال از همین حالا قهرمان شده، النصر با فاصله در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم الحزم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

لیگ برتر خلیج فارس به عنوان یک رقابت ورزشی، با مصدومیت شدید نیز همراه است اما شاید بیش از آنکه این آسیب‌ها به چشم بیاید، توجه رسانه‌ها و هواداران باشد که فشاری خردکننده را به کارکنان این لیگ وارد می‌کند. این چیزی است که شما در هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر در ایران مشاهده نخواهید کرد، اینکه حتی یک مسئول غیر عالی رتبه نیز در نهادهایی نظیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها به قدری مورد سوال و توجه قرار می‌گیرد که شاید مقام ارشد در ورزشی دیگر اینطور نباشد.

در لیگ ایران همیشه رقابت برای رسیدن به جایگاه بهتر و شغل مهمتر ادامه دارد. سرمربیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای فصل آینده پیشنهاد بهتری بگیرند و بازیکنان تا آخرین لحظه امید خود را برای درخشش و بازی در تیمی بهتر از دست نمی‌دهند. ترنور مالی فوتبال ایران به هزاران میلیارد تومان رسیده و این ناشی از همان رقابت دشوار و همان توجه عمومی ویژه است که فوتبال و به خصوص لیگ برتر خلیج فارس در ایران را تبدیل به یک رویداد بسیار بسیار مهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود!‏