Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۱.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده ها خبر داد و جزئیات محدودیت ترافیکی محورهای برون‌شهری آخر هفته را اعلام کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری تسنیم، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل افزایش 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصدی را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین  15.9 درصد بوده، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 بامداد صورت گرفته است.

محدودیت های ترافیکی چهارشنبه 16 تا شنبه 19 مهر 99

1.موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 99/07/16 تا ساعت 6 روز شنبه مورخ 99/07/19 از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2.سواری :

محور کندوان :

الف- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ های 99/07/16و  99/07/17 از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ های 99/07/16و  99/07/17 از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه  مورخ های 99/07/18 و 99/07/19  تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه و شنبه  مورخ های 99/07/18 و 99/07/19  تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز :

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای جمعه و شنبه  مورخ های 99/07/18و 99/07/19 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه و شنبه  مورخ های 99/07/18و 99/07/19 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

*تبصره : اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

3.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی) :

3.1- محور کندوان : تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع  است.

3.2- محور هراز :

الف- تردد  تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 99/07/16 و همچنین از ساعت 6 روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه مورخ های 99/07/17 ، 99/07/18 و99/07/19 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

4.محور تهران-فیروزکوه-قائم شهرو سمنان-قائم شهر:

- تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8  تا 24 روز جمعه 99/07/18 از مسیر شمال به جنوب در محور فوق  ممنوع است.

5. محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

- تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 پنجشنبه و جمعه مورخ های 99/07/17 ، 99/07/18، در محور فوق ممنوع است.

محور هراز همچنان مسدود شد / بارش باران در جاده‌های 6 استان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد روزهای جمعه و شنبه آزاد راه تهران مورخ های 99 07 18 محور هراز مرزن آباد شنبه مورخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج-چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روز‌های چهارشنبه است؛ همچنین در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج-چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج-چالوس (محدوده‌های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به‌صورت ۲۴ ساعته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روز‌های تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبرو‌های باکسی، اجرای عملیات گالری پیش‌ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ‌آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روز‌های شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روز‌های چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور