Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جمالی پور استاندار قزوین در سفری دو روزه به مناطق مرزی شمال غرب کشور از مقر تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مستقر در کوره شیرا سردشت و نیز پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی مستقر در ارتفاعات کورتلار، جاسوسان، تخت سنگی بازدید کرد.

جمالی پور همچنین در نشست‌های صمیمانه با نیرو‌های مستقر در این یگان‌ها در جریان مشکلات، خدمات و اقدامات ارزشمند این یگان‌ها در تولید امنیت برای مناطق مرزی و داخل کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار‌ها استاندار قزوین ضمن تقدیر از فرماندهان و‌نیرو‌های مرزبان سپاه از نقش ارزشمند سپاه استان در تامین امنیت مرز‌ها قدرشناسی کرد.

در ادامه حضور استاندار قزوین در مناطق مرزی شمال غرب که با هدف سرکشی از یگان‌های سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان انجام شده است، جمالی پور استاندار قزوین، با حضور در پاسگاه انتظامی علیمردان یک واقع در ارتفاعات صعب العبور مرزی کورتلار شهرستان سردشت ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به نیرو‌های مستقر در این پاسگاه از زحمات و خدمات فرماندهان و نیرو‌های مستقر در این یگان مرزی تجلیل و تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قزوین مرزهای کشور سپاه پاسداران استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه

آفتاب‌‌نیوز :

 المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

منابعی از هدف قرار گرفتن نیرو‌های ارتش آمریکا در سوریه خبر می‌دهند. 

 منابع خبری اعلام کردند نیرو‌های دموکراتیک سوریه در نزدیکی میدان نفتی العمر در روستای خضراء دیرالزور شرقی مورد هدف قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز