Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز آخر نقل و انتقالات اروپا بسیار شلوغ بود.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/7/15؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

محمود فکری سرمربی استقلال شد

در حالی که هنوز باشگاه استقلال به صورت رسمی خبر انتخاب محمود فکری را منتشر نکرده، منابع خبری با اطمینان اعلام می کنند محمود فکری به عنوان سرمربی باشگاه استقلال انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، محمود فکری، سرمربی سابق نساجی تا دقایقی دیگر  به عنوان سرمربی استقلال معرفی می شود. اخبار غیررسمی از توافق کامل استقلال و نساجی بر سر انتقال محمود فکری خبر می دهند. فکری شب گذشته با مدیران استقلال به توافق رسید و مذاکره باشگاه برای اخذ رضایت مدیران نساجی از صبح امروز آغاز شد. معلوم نیست چرا باشگاه استقلال تا این لحظه از انتشار رسمی این خبر خودداری کرده است. به نظر می رسد باشگاه منتظر است هیات مدیره این خبر را اعلام کند.

بی اطلاعی مدیران باشگاه نساجی از جدایی محمود فکری؛ شکایت باشگاه نساجی از استقلال

مدیران باشگاه نساجی همچنان از حضور محمود فکری در استقلال بی خبر هستند و معتقدند هیچ مذاکره‌ای برای پیوستن مربی خود به آبی پوشان صورت نگرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مسئولان باشگاه استقلال از ساعت 16 امروز نشستی را با محمود فکری برگزار کرده و با این مربی توافقات لازم را برای هدایت استقلال انجام دادند. در این بین فکری برنامه‌های خود را به مدیران استقلال اعلام کرد اما مقرر شد مدیران این باشگاه نشستی را با مدیریت باشگاه نساجی برگزار کرده و رضایت آنها را جلب کنند.

از سوی دیگر با وجود اینکه خبر حضور فکری به عنوان سرمربی استقلال در رسانه ها مطرح شده مسئولان باشگاه نساجی از این توافق بی اطلاع هستند و بلافاصله برای شکایت از باشگاه استقلال اقدام کردند. مدیران نساجی معتقدند باشگاه استقلال در حالی با مربی تحت قرارداد آنها قرارداد امضا کرده که این مربی با باشگاه نساجی قرارداد رسمی دارد و حتی این موضوع می تواند منجر به محرومیت فکری و باشگاه استقلال شود.

اللهیار صیادمنش به زوریا اوکراین پیوست / رسمی رضا اسدی به سن پولتن اتریش پیوست / رسمی

شجاع خلیل زاده با پرسپولیس خداحافظی کرد! / ادعای رسانه داخلی

بنا بر ادعای یک رسانه داخلی، شجاع خلیل زاده بعد از اردوی تیم ملی از جمع پرسپولیسی ها جدا می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، مدتی است که بین باشگاه پرسپولیس و شجاع خلیل ‌زاده اختلافات مالی وجود دارد. اختلافاتی که کاملاً عیان است و هر دو طرف علیه یکدیگر به صورت رسمی مواضعی را گرفته ‌اند. این اختلاف نظر و دعوا ابعاد پنهانی دارد که در ادامه به این ابعاد پرداخته شده است.

علت اختلاف خلیل زاده و باشگاه پرسپولیس پول است. پایه قرارداد شجاع خلیل‌ زاده با پرسپولیس حدود 2 میلیارد تومان است که با آپشن و پاداش ‌ها به حدود 5 میلیارد می ‌رسد. مبلغی که برای بازیکنی در سطح شجاع ناچیز به نظر می ‌رسد، مخصوصا وقتی شنیده می ‌شود مدافعانی به مراتب ضعیف ‌تر از خلیل زاده در تیم‌ های دیگر مبالغ بیشتری را گرفته ‌اند. مدافع پرسپولیس انتظار دارد که پایه قراردادش با این تیم به حداقل 4 میلیارد برسد تا با آپشن و پاداش قرارداد شجاع با پرسپولیس بیشتر شود.

در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند که خلیل‌زاده با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر بنا است این قرارداد بیشتر شود باید مذاکره شود. البته مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید دارند که قرارداد شجاع واقعا کم است اما برای بیشتر شدنش باید مذاکره کرد نه دعوا!

تیمو باکایوکو به ناپولی پیوست / رسمی متئو گوندوزی به هرتابرلین پیوست / رسمی فدریکو کیه زا به یوونتوس پیوست / رسمی الکس تلس به منچستریونایتد پیوست / رسمی اماد ترائوره وینگر جوان آتالانتا به منچستریونایتد پیوست / رسمی ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست / رسمی ژان کلر تودیبو به بنفیکا پیوست / رسمی لوکاس توریرا به اتلتیکو مادرید پیوست / رسمی توماس پارتی به آرسنال پیوست / رسمی رافینیا آلکانتارا به پاری سن ژرمن پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال مدیران باشگاه باشگاه نساجی محمود فکری خلیل زاده شجاع خلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم