Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کش مگ ، در هر سال تاریخ‌های ویژه‌ای وجود دارد که در ذهن خانم‌ها برجسته‌تر است و روز ویژه‌ای به حساب می‌آید. روز ولنتاین، روز مادر، سالگرد ازدواج، تاریخ تولد و… روزهایی است که خانم‌ها در انتظار دریافت شاخه‌ای گل و یا هدیه‌ای کوچک هستند تا دریابند این تاریخ ویژه برای اطرافیانشان هم با اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعجب برانگیز نیست اگر بدانید که گلفروشان در تاریخ‌های ویژه‌ای مانند روز ولنتاین، آمارهای بی‌نظیری از فروش به جای می‌گذارند. این مسئله از فراگیر بودن فرهنگ و عادت خریدن گل در سراسر دنیا حکایت می کند. عادتی که متاسفانه در ایران کمتر به آن توجه شده و تنها برای مراسم خاص مانند ، ترحیم، خواستگاری و… افراد خود را ملزم به خریدن گل می‌دانند. اما واقعا چرا افراد منتظر رسیدن مناسبت‌های خاص برای هدیه دادن هستند؟.

 

اما به جز مناسبت‌های مهم دیگر چه بهانه‌هایی برای خریدن گل و خوشحال کردن عزیزانمان وجود دارد؟

برای اینکه به همسرتان نشان دهید هنوز عاشقش هستید

در زندگی مشترک، هرچه زمان پیش می‌رود، با بیشتر شدن دغدغه‌ها افراد فراموش می‌کنند به یاد یکدیگر بیاورند که چقدر به هم علاقه‌مندند. در اکثر روابط خصوصا از سمت مردان این احساس وجود دارد که همسرشان به خودی خود از میزان علاقه‌ای که بینشان وجود دارد آگاهند، اما هر احساسی نیاز به بیان شدن دارد و خریدن گل و دیگر هدایا می‌تواند بهترین راه برای بیان این احساسات باشد.

 

برای معذرت خواهی بهترین راه را انتخاب کنید

همه ما گاهی اشتباه می‌کنیم و ممکن است دیگران را از خود برنجانیم. این اتفاق در روابط صمیمی خصوصا پس از ازدواج بیشتر ممکن است پیش بیاید چون حساسیت افراد نسبت به رفتارها و صحبت‌های یکدیگر بیشتر می‌شود. این اتفاق هنگامی که به موضوع «معذرت خواهی» می‌رسد، پیچیده‌تر می‌شود. چرا که برای بعضی افراد، شنیدن معذرت خواهی کافی نیست. اما کافی است کمی بیشتر زمان و انرژی به خرج دهید و از خریدن گل بعنوان بهترین راه عذرخواهی استفاده کنید. این راه بسیار سریعتر رابطه را بهبود می‌بخشد.

 

برای تشکر چه چیزی بهتر از هدیه دادن گل؟

بعضی از کارها به مرور زمان جزء روزمرگی افراد به حساب می‌آید و پس از مدتی انجام آن‌ها خسته کننده و طاقت فرسا می‌شود. برخی افراد فکر می‌کنند خانم‌هایی که شاغل نیستند و تنها مسئولیت کارهای منزل را دارند، سختی چندانی احساس نمی‌کنند. اما حتی همین کارهای به ظاهر ساده، را اگر تنها چند روز به عهده بگیرید متوجه می‌شوید حتی خانم‌هایی که به کار بیرون مشغول نیستند چه مسئولیت سنگینی در خانه به دوش می‌کشند. کارهای روزمره‌ای که ممکن است به مرور زمان طاقت فرسا شود اما اگر برای همین کارهای به  ظاهر ساده و کوچک از همسرمان تشکر کنیم و گاهی با خریدن گل به یادش بیاوریم که قدردان زحماتش هستیم، دلگرمی فوق‌العاده‌ای برایش می‌سازیم.

حتی میتوانید با ارسال گل درب منزل یا محل کار همسرتان او را شگفت زده کنید و این غافلگیری شیرین را به او هدیه دهید.اما در نهایت بهترین دلیل این است که بی‌ هیچ دلیل و بهانه‌ای به همسر و عزیزانمان گل و هدایای زیبا تقدیم کنیم تا به یادشان بیاوریم هیچ چیز در زندگی به اندازه‌ی عشق و علاقه به یکدیگر دلگرم کننده نیست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گل هدیه همسر خریدن گل خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر جنگ شناختی مهم‌ترین درس امام حسن(ع) برای امروز ما

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ تاریخ زندگی امام حسن مجتبی علیه‌السلام برای ما درس‌های متعدد و فراوانی دارد، درس استقامت و صبر، درس بصیرت، درس اخلاق و حسن خلق و درس‌های متعدد دیگر از جمله اموری است که می‌تواند برای امروز ما بسیار نقش‌آفرین باشد.

اما به نظر می‌رسد برخی از درس‌های زندگی آن امام بزرگوار برای امروز ما از اهمیت بیشتری برخوردار باشد و یکی از مهم‌ترین درس‌های تاریخ امام حسن علیه‌السلام این است که باوجود اینکه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم پیوسته تأکید کرده بودند که امام حسن و امام حسین علیهم‌السلام چه قیام کنند و چه قعود، امام هستند و با این بیان رفتار امام حسن علیه‌السلام را صددرصد تأیید کرده بودند، اما متأسفانه در اثر شایعات و توطئه‌ها و طراحی‌های حاکمان غاصب و ظالم و جهل و خیانت عده‌ای دیگر، نسبت‌هایی به امام حسن علیه‌السلام داده می‌شد که با عظمت شأن امامت سنخیتی نداشت و انسان‌های ساده‌لوحی وجود داشتند که این حرف‌ها را باور می‌کردند.

این خطری است که امروز هم ما را تهدید می‌کند. وقتی امام معصومی که عصمت و عظمت او در دنیا و آخرت مورد تصریح پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم و تأکید امیرالمومنین و حضرت زهرا قرار گرفته، اینگونه مورد هجوم ناجوانمردانه شایعات قرار می‌گیرد تکلیف دیگران روشن است.

امروز ما در یک جنگ شناختی قرار داریم که براساس آن مسلم‌ترین اصول انقلاب ما که برآمده از مبانی مستحکم اسلامی است مورد تهدید و دست‌اندازی عده‌ای هتاک قرار گرفته و وظیفه انسان‌های اهل شناخت و حکیم این است که سایرین را نسبت به این توطئه هشیار کنند و اجازه ندهند کسانی مزدور و قلم به دست، مسلمات اسلام و انقلاب را مخدوش و ذهن پاک جوانان این آب و خاک را از واقعیات دور کنند و خدای نکرده انقلابی که در اثر خون صد‌ها هزار شهید به این رشد و عظمت رسیده، دوباره به انواع تفکر‌های جعلی مبتلا گرداند. امید است اندیشمندان دلسوز و دغدغه‌مند امروز آنچه وظیفه آنها در قبال مردم هست را بشناسند و انجام دهند.

مجتبی جعفری مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست
  • گردن‌درد را با این تمرین‌های ساده در خانه درمان کنید
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • خطر جنگ شناختی مهم‌ترین درس امام حسن(ع) برای امروز ما
  • پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!
  • بی‌اطلاعی عجیب هالند از ساده‌ترین قانون فوتبال