Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، گفت: تنها ۷۲ واحد مسکن مهر در استان مرکزی تحویل متقاضیان نشده که امیدواریم تا یکی دو ماه آینده این واحد ها هم تحویل شود و جشن اختتامیه مسکن مهر را در استان مرکزی بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مرزبان مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ درباره آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان با اشاره به سهمیه ۶هزار و ۴۹ واحدی استان در این طرح، گفت: تا به حال زمین ۸هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی در استان مرکزی حدود ۳۵ درصد بیشتر از میزان ابلاغی، تامین زمین صورت گرفته است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن سه قطعه زمین در شهر ساوه، افزود: در یک زمین ۳۸۴ واحد، در زمین دیگر ۴۱۶ واحد و در یک زمین ۷۶۸ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام ساخته خواهد شد که عملیات اجرایی دو پروژه‌ی آن آغاز شده است. همچنین با توجه به تقاضای بالایی که در این شهر وجود دارد، زمینی به مساحت ۹۰هکتار در نظر گرفته شده است که نیاز به آماده سازی دارد و پس از آن همه کاربری ها در آن قابل پیاده سازی است.

مرزبان ادامه داد: در شهر خمین نیز زمینی ۶هکتاری برای ساخت ۷۰۰ واحد زمین در نظر گرفته شده است. در شهر اراک زمینی در انتهای خیابان هپکو اختصاص داده شده که قرار است ۳۰۴۰ واحد در آن ساخته شود. همچنین زمینی برای ساخت ۶۰۰ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوی کوثر در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در طرح ملی مسکن تامین زمین ۵۵۰ واحد مسکونی برای کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به تامین زمین هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت، گفت: این واحد ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آینده ساخته خواهد شد.

وی در خصوص زمان تحویل واحد های مسکن ملی به متقاضیان، گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا در سریع ترین زمان ممکن این اتفاق رخ دهد. البته اصلی ترین مشکل استان تامین زمین واحد های مسکونی بوده که توانستیم آن را حل کنیم.

مرزبان در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در استان مرکزی، گفت: تنها ۷۲ واحد مسکن مهر در استان مرکزی تحویل متقاضیان نشده که از این تعداد، ۲۴ واحد مربوط به مسکن مهر معلولین در مهاجران و ۴۸ واحد دیگر در شهر خمین است که پیشرفت فیزیکی بالای نود درصد دارند و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده این واحد ها هم تحویل شود و جشن اختتامیه مسکن مهر را در استان مرکزی بگیریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان مرکزی تامین زمین مسکن مهر واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد

وزارت خارجه آمریکا که سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته است، می‌گوید عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری با بیان اینکه عملیات نظامی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه اشتباه بزرگی خواهد بود، مدعی شد: ایده‌هایی در مورد جایگزینی برای عملیات نظامی در رفح داریم که مطمئن هستیم به از بین بردن تیپ‌های حماس در آنجا منجر می‌شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران ادعا کرد عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد.

سخنگوی این وزارتخانه‌ شامگاه چهارشنبه درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه هم گفت: معتقد نیستیم که این مذاکرات پایان یافته یا به بن بست رسیده است.

وی که کشورش بارها تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه را مانع شد، گفت قطعنامه‌های این شورا از جمله قطعنامه اخیر درباره غزه باید اجرایی شود.

شورای امنیت سازمان ملل عصر دوشنبه قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که همچنان حامی اصلی رژیم صهیونیستی در تجاوزاتش به غزه است، در اظهاراتی متناقض ارتکاب جنایت جنگی توسط رژیم صهیونیستی در غزه را ادعای بی‌اساس عنوان کرد و در عین حال اذعان کرد تعداد زیادی در این جنگ قربانی شده‌اند.

همچنین سخنگوی این وزارت‌خانه با اشاره به حملات بی‌امان حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی که در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، ارتش این رژیم را به ستوه آورده است، گفت: ما به دنبال راه حل دیپلماتیک برای توقف تنش میان اسرائیل و حزب الله هستیم.

در همین راستا، معاون نماینده آمریکا در شورای امنیت گفت نگرانی شدید و فزاینده درباره وضعیت غزه و عملیات احتمالی در رفح وجود دارد.

وی افزود: ما به فشار برای اطمینان از اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره غزه توسط همه طرف‌ها ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • انگلیس، چین را به حملات سایبری متهم کرد