Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالوهاب پورالحسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با انجام این میزان جوجه ریزی بیش از ۸۱۷ تن گوشت سفید وارد بازار مصرف شد.

وی بیان کرد: این میزان گوشت سفید در ۱۸ واحد تولیدی مرغ با ظرفیت ۳۳۰ هزار قطعه در هر دوره سه ماهه پرورش تولید شد.

پورالحسینی ابراز کرد: ۳۳  واحد تولیدی مرغ با ظرفیت ۶۲۰ هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره سه ماهه در شهرستان گچساران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بیش از ۱۵ واحد مرغداری شهرستان گچساران بنا به دلایل مختلف از جمله نبود نقدینگی و بدهکاری به بانک ها غیرفعال است.

پورالحسینی با بیان اینکه ۲۵ میلیارد ریال از تسهیلات کمک های فنی اعتباری برای مرغداری های گچساران در نظر گرفته شد گفت: مرغداران این شهرستان برای توسعه کسب و کار خود نیازمند این میزان تسهیلات هستند اما  توان تامین وثایق سنگین بانکی را ندارند.

وی گفت: ماهانه ۱۴۰ تن تخم مرغ در ۲ واحد مرغداری تخم گذار در این شهرستان تولید و وارد بازار می شود.

سالانه ۱۰۰ هزار تن محصول کشاورزی و دامی در گچساران تولید و روانه بازار مصرف می شود.

شهرستان ۱۵۶هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گچساران مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گچساران مرغداری وزارت جهاد کشاورزی گچساران مرغداری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 

صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: سال گذشته ۴۶ درصد جوجه‌های تولیدی مزارع مرغ مادر در استان مصرف شد و بقیه به سایر استان‌های کشور ارسال شده است.

او افزود: ۱۴۰ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۳۱ قطعه جوجه ریزی سال گذشته در گیلان انجام شد که نسبت به سال ماقبل آن نزدیک به ۱۹ درصد افزایش داشت.

به گفته رئیس جهاد کشاورزی گیلان، این استان رتبه نخست را به لحاظ شرکت‌های زنجیره‌ای مرغ به خود اختصاص داده است.

محمدی تصریح کرد: این مهم علاوه بر تأمین امنیت غذایی، ایجاد اشتغالزایی پایدار و جلوگیری از خروج ارز از کشور منجر به تاب‌آوری در شرایط تحریم و بحرانی می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه گیلان از استان‌های پیشرو در توسعه صنایع بالادستی پیشران صنعت طیور در کشور است، گفت: میانگین توزیع روزانه مرغ در این استان ۳۰۸ تن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: ضمن اینکه ۳۳۱ تن مرغ نیز به سایر استان‌ها به ویژه تهران و البرز به قیمت مصوب ارسال می‌شود.

محمدی تصریح کرد: استان گیلان با ۱۱ واحد پرورش مرغ اجداد گوشتی فعال رتبه نخست، ۹۹ واحد مرغ مادر جایگاه دوم و ۹۰۷ واحد مرغ گوشتی رتبه سوم تولید گوشت مرغ در کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • جوجه یک روزه
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است