Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه مراسم قرائت زیارت اربعین در منزل همزمان با سراسر کشور در استان ایلام نیز برگزار می شود، گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری این مراسم در سطح استان با دستگاه های اجرایی و فرهنگی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسمات ویژه اربعین حسینی، اظهار کرد: قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منزل راس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با پخش زنده از رادیو و تلویزیون در سطح استان ایلام نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسمات ویژه اربعین حسینی در منازل، یادآور شد:  برای برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در منازل،  هماهنگی های لازم با دستگاه های فرهنگی و اجرایی، هیئت های مذهبی، صدا و سیمای مرکز ایلام، رسانه های فضای مجازی و خبرگزاری ها، بقاع متبرکه و مساجد انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه قرائت زیارت اربعین حسینی از طریق مأذنه های مساجد، بقاع متبرکه و سیستم صوتی سطح شهر نیز پخش می شود، ابراز کرد: قرائت زیارت اربعین از حرم  مطهر حضرت معصومه(س)، حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، حرم مطهر شاه چراغ(ع) و عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری نیز  به صورت زنده از رسانه ملی پخش می شود.

 

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه همزمان نیز زیارت اربعین توسط سیستم صوتی از میدان ۲۲ بهمن تا میدان شهید کشور شهر ایلام پخش می شود، ابراز کرد: تبلیغات محیطی در سطح شهر ایلام نیز توسط شهرداری ایلام  برای برگزاری قرائت زیارت رابعین در منازل انجام می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: هماهنگی با هیئت های مذهبی در سراسر استان، صدور بیانیه، تبلیغات شهری، پخش زیارت اربعین از مناره های مساجد و بقاع متبرکه، برگزاری مسابقه عکس روضه خانگی و مسابقه فرهنگی با محوریت اربعین حسینی  و تبلیغات رسانه ای به ویژه بهره گیری از فضای مجازی در راستای تبیین فرهنگ حسینی و مبارزه با کرونا از جمله برنامه هایی است که در برای برگزاری مراسمات اربعین حسینی در دستور کار قرار دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: برنامه ریزی های لازم نیز با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خصوص برگزاری روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی نیز با توجه به مصادف شدن آن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) انجام شده است.

 

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: لازم است که همه ما در برگزاری مراسمات تابع دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد استانی و ملی مبارزه با کرونا باشیم و  اگر برنامه ای در حد محدود نیز برگزار می شود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همراه باشد.

 

گفتنی است در این نشست با حضور نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان ایلام، مسئول سازمان بسیج رسانه استان و نماینده شهرداری ایلام در خصوص برگزاری مراسمات اربعین حسینی بحث و تبادل نظر شد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: منزل استان ایلام زیارت اربعین اربعین حسینی تبلیغات اسلامی استان ایلام قرائت زیارت اربعین برگزاری مراسمات زیارت اربعین برگزار می شود اربعین حسینی برای برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرمانده سپاه قدس استان گیلان درجمع خبرنگاران گفت: ۷۵ هزار اثر از اهالی هنر، نویسندگان، دانش آموزان و مردم عادی از سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» ارسال شده که حدنصاب ارسال آثاردر این دوره جشنواره شکسته شده است.

سردار حمید دامغانی افزود: این جشنواره در ۱۰ محورملی و یک محور ویژه با نام فلسطین و غزه برگزار شده و ۳۰۰ نفر از سراسر کشور در روز اختتامیه میهمان گیلان خواهند بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه همه کار‌های اجرایی این جشنواره از سوی دهه هشتادی‌ها پیگیری و انجام شده، گفت: چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه مراسم پایانی و اهدای جوایز این جشنواره در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • ماجرای دپوی ۳ ماهه سرم در کشور