Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مهلت ارسال آثار هنری به دبیرخانه سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی «برمدار حسین(ع)» تا پایان مهرماه سالجاری تمدید شد.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرضیه خسروی بروجنی دبیر اجرایی سوگواره برمدار حسین(ع) و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق گفت: با توجه به تقاضای نوجوانان و به خصوص مراکز فرهنگی و آموزشی برای آمادگی بیشتر نوجوانان برای حضور در سوگواره، مهلت شرکت در بخش‌های مختلف هنری تا پایان مهرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر فرهنگی هنری منطقه 14، بخش‌های مختلف این سوگواره را بخش شعر با موضوع «محرم و عاشورا»، بخش طراحی پوستر با موضوع «شهیدحاج قاسم سلیمانی و عاشورا»، بخش داستان کوتاه با موضوع «عاشورا و مسئولیت پذیری» و بخش تعزیه‌خوانی نوجوانان شامل فردخوانی و جمع‌خوانی عنوان کرد و گفت: در بخش مسابقه تعزیه‌خوانی که مجلس تعزیه شهادت حضرت علی اکبر(ع) در نظر گرفته شده است برای هر نقش، پنج ویدیوکلیپ 10 تا 15دقیقه‌ای و برای اجرای گروهی تعزیه، نیز هفت ویدیوکلیپ 15 تا 20دقیقه‌ای با حضور اساتید و پیشکسوتان هنر آیینی تعزیه، تهیه و تدوین شده است که نوجوانان می‌توانند با مراجعه به فرهنگ‌سرای مجازی به نشانی https://majazi.farhangsara.ir/bar-madar-hossein یا در صفحه اینستاگرام بر مدار حسین(ع) به نشانی @barmadarhosein یا صفحه آپارات بر مدار حسین (ع) به نشانی www.aparat.com/Bar.madar.hosein از این آموزش‌ها جهت شرکت در سوگواره بهره ببرند.
به گفته رییس فرهنگ‌سرای اخلاق، نوجوانان 12 تا 16 ساله با ملاحظه ویدیوهای تعزیه خوانی در فضای مجازی، نقش مورد نظر را تمرین و ویدیوی اجرای خود را به دبیرخانه سوگواره در پیام رسان واتساپ به شماره 09216545784 ارسال کنند یا از طریق لینک فرهنگ‌سرای مجازی (برمدارحسین(ع)) https://majazi.farhangsara.ir/bar-madar-hossein آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
خسروی، جوایز سوگواره را در هر محور مسابقه به رتبه اول، 15 میلیون ریال، رتبه دوم ، 7 میلیون ریال و به رتیه سوم ، 5 میلیون ریال جایزه نقدی همراه با لوح تقدیر عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهنگ سرای حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان با مشارکت بخش خصوصی در آبادان وارد مدار می‌شود. - اخبار استانها -


به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، صابر علیدادی امروز در حاشیه بازدید از این طرح در جمع خبرنگاران، ضمن مهم ارزیابی کردن اجرای این طرح بزرگ و مهم آبرسانی برای مردم آبادان، نصب و راه‌اندازی آب شیرین‌کن‌ها را نوید بخش توسعه صنعت آب خوزستان دانست و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، پروژه احداث آب شیرین‌کن جدید آبادان در دستور کار شرکت آبفای خوزستان قرار گرفت.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرا و وارد مدار شدن این دستگاه در آینده‌ نزدیک افزود: بهبود کیفیت آب آشامیدنی آبادان با توجه به اینکه این شهر در مجاورت دریا و مهمتر از همه تبعات ناشی از خشکسالی قرار دارد، یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسئولان خوزستان، بویژه مجموعه شرکت آبفای استان بود،که با حمایت‌های ویژه دولت سیزدهم و وزارت نیرو، شرکت آبفای خوزستان موفق شد ضمن جلب سرمایه گذاری و مشارکت فعال بخش خصوصی نسبت به راه‌اندازی تاسیسات آب شیرین‌کن جدید آبادان اقدام کند تا در آغاز فصل گرما تنش آبی در منطقه وجود نداشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان، پیشرفت فیزیکی طرح آب شیرین‌کن آبادان را 90 درصد و اعتبار راه‌اندازی آن را 480 میلیارد تومان از محل مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد.

علیدادی با بیان اینکه تاسیسات آب شیرین‌کن در محل تصفیه‌خانه ایستگاه 11 آبادان نصب شده است، ظرفیت آن را 22 هزار مترمکعب در شبانه روز اعلام کرد.

وی میزان مصرف آب مشترکین آبادانی را 160 هزار مترمکعب در شبانه روز عنوان کرد و افزود: با وارد مدار شدن این آب شیرین‌کن بخشی از نیاز آبی شهر آبادان با کیفیت مناسب تامین می‌شود.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری (فیلم)
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • برنامه هیأت‌های مذهبی به مناسبت سالروز تخریب بقیع اعلام شد
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری