Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس،در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت:  خدا را شکر بعد از چند هفته متوالی در این شرایط سخت کرونایی توانستیم اردوی خوبی در این چند روز برگزار کنیم.

وی افزود:همه می‌‌‌‌دانید که باشگاه‌ها  آماده لیگ برتر می شوند و بازیکنان در دوران بدنسازی به سر می‌‌برند همین موضوع کار را برای بازیکنان دعوت شده به تیم ملی سخت می‌کند تا این بازیکنان بخواهند برای شرایط بازی آماده شوند کمی زمان می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد بازیکنان دعوت شده جهت تورنمنت ازبکستان گفت:  ابتدا جا دارد از زحمات پرهیزکار تشکر کنم که توانست با این شرایط سخت کرونایی برای تیم ملی تورنمنتی در نظر بگیرد. طبق تصمیم کادر فنی ما با 14 بازیکن به ازبکستان می‌رویم که از این 14 بازیکن 6 نفر آن برای اولین بار است که با تیم ملی به خارج از کشور می آیند.

وی  افزود: ما تا آنجا که توانسته ایم افرادی که در لیگ حضور دارند را انتخاب کردیم. برای نمونه باشگاه مس که به دنبال قهرمانی در لیگ هم هست به جوانانی مثل سالار آقا پور بها داده که در ترکیب اصلی حضور داشته. کار این باشگاه قابل تقدیر است. میانگین سنی لیگ برتر ما بالاست  و کادر فنی راهی ندارد  جز اینکه بازیکنانی که در لیگ حضور دارند را به تیم ملی دعوت کند.

ناظم الشریعه تاکید کرد: جا دارد از تمامی باشگاه‌‌های که در حال شرایط آماده سازی خود برای حضور در لیگ به سر می‌برند تشکری داشته باشم که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تیم ملی فوتسال تیم ملی ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب میزبانش آرسنال شد، پس از این دیدار گفت: شکست اینچنینی ناامیدکننده و خیلی بد است. به نظرم ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم که همین باعث شد تا کارت سختی برای بازگشت به بازی داشته باشیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: به نظرم در نیمه اول ما پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه بود که توانستیم به روند رقابتی خود بازگردیم. ما اما در نیمه دوم آن رویکرد نیمه اول‌مان را نداشتیم  و همین باعث شد تا آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم‌، کنترل بازی را در دست بگیرد.

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

وی افزود: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. دلیل وضعیت کنونی تیم فراتر از عملکرد بازیکنان است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را بابت عملکردشان مقابل تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌جنگد، سرزنش کنم.

چلسی با قبول این شکست 47 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست