Web Analytics Made Easy - Statcounter

پد بالگرد اورژانس هوایی در روستای کلان از توابع دهستان لواسان بزرگ در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع جانمایی و امروز (سه‌شنبه) با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان در آئین کلنگ‌زنی مذکور بیان داشت: این پد بالگرد اورژانس هوایی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در ایام‌ الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به شرایط کوهستانی و آب‌وهوایی منطقه که منجر به بروز حوادث طبیعی بسیار می‌شود، همچنین حضور گردشگران و ورزشکاران داخلی و خارجی که گاهاً با اتفاقاتی نظیر سقوط کوهنوردان و گرفتار شدن در بهمن همراه است، لزوم احداث پد بالگرد برای امدادرسانی اورژانس هوایی در چند نقطه شهرستان برای مجموعه مدیریت بحران احصا و نسبت به آن اقدام کردیم.

وی افزود: گستردگی شهرستان و صعب‌العبور بودن برخی مسیرها، و همچنین شرایط نامناسب برخی از جاده‌های دسترسی که البته پیگیری جدی برای جذب اعتبار ملی و اجرای عملیات عمرانی به منظور بهسازی، ایمن‌سازی و ایجاد جاده جایگزین همواره در دستور کار است، بر دلایل ضرورت اورژانس هوایی می‌افزاید.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: مدیریت بحران شمیرانات به صورت مستمر با بازدید‌های میدانی در سطح شهرستان و بررسی‌های کارشناسی در حال احصا مشکلات و خطرات منطقه است و اقدامات اجرایی لازم در این حوزه را برای صیانت از جان و مال شهروندان و مسافران با اولویت به انجام می‌رساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلنگ زنی لواسان بزرگ پد بالگرد اورژانس هوایی اورژانس هوایی پد بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، فرزین رضازاده اظهار کرد: شب گذشته به‌ دنبال گزارش تصادف سه خودروی پرشیا، سمند و پژو ۲۰۶، نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: هشت نفر از مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد منتقل و سه نفر درمان سرپایی دریافت کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: وضعیت مصدومان طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

 این تصادف هیچ فوتی در پی نداشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند