Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عمرانی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره توسعه آموزش آنلاین در مدارس سمای این استان اظهارکرد: سامانه‌های آموزش آنلاین در مدارس سمای سیستان و بلوچستان با کمک سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا یافته است و باتوجه ساماندهی روند ارسال فایل‌های دانشجویان و دانش آموزان به سازمان مرکزی، هیچ کدام از دانش آموزان و دانشجویان از فعالیت‌های آموزشی عقب نمانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از دانشجویان آموزشکده‌های سما که به دلایل مختلف نتوانسته بودند در امتحانات شرکت کنند، مجددا از آن‌‎ها امتحان گرفتیم تا بتوانند با راحتی وارد ترم بعدی شوند. برای ترم جاری نیز برنامه ریزی مدونی را برای توسعه آموزش مجازی در نظرگرفته‌ایم تا کلاس‌های آنلاین با بیشترین تعداد شرکت کنندگان و با بهترین کیفیت برگزار شود.

عمرانی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی ادامه داد: واقعیت امر این است که مدارس سمای سیستان و بلوچستان در این مدت، فعالیت‌های پژوهشی زیادی را نداشته‌اند. اما فضاهای آزمایشگاهی با همکاری معاونت پژوهشی درحال آماده سازی است تا اطلاع رسانی لازم برای استفاده حداکثری از این فضاها از سوی معلمان انجام شده است. همچنین بنا شده معلمان مدارس از هر 4 جلسه‌ای که در ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود، یک جلسه را به فعالیت‌های کارگاهی اختصاص دهند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شرایط به وجود آمده براثر کرونا سبب شده تا فرآیند برون سپاری فضاهای آزمایشگاهی با کندی مواجه شود و به طوری استقابل چندانی برای استفاده از این فضاها نشده است. با این وجود اما برای پوشش فعالیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی در سال تحصیلی جدید، آمادگی لازم را داریم. اعضای هیئت علمی نیز مکلف شده‌اند حداقل ماهی یک بار، کارگاه‌های عملی را برگزار کنند.

وی با اشاره به چالش‌های آموزش مجازی در مدارس سیستان و بلوچستان گفت: پوشش ضعیف اینترنت باتوجه به گستردگی واحدهای دانشگاه آزاد در استان سیستان و بلوچستان، اصلی ترین چالشی بود که در این مدت با آن مواجه شدیم. این موضوع سبب شد تا بخشی از دانشجویان و دانش آموزان برای شرکت در کلاس‌های مجازی و حتی امتحانات، تمایلی نداشته باشند و همچنین بخشی از دانش آموزان به دلیل کندی سرعت اینترنت، نتوانستند در ساعت مقرر در امتحانات شرکت کنند.

عمرانی در پایان خاطرنشان کرد: نداشتن تمکن مالی برخی از دانشجویان و دانش آموزان در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان موجب شده تا نتوانند از بسیاری از امکانات سخت افزاری مانند تلفن همراه هوشمند برخوردار باشند. امیدواریم در سال تحصیلی جدید این مشکلات به حداقل برسد و دانش آموزان و دانشجویان بتوانند فرآیند آموزشی خود را با کمترین مشکل ادامه دهند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1075463 برچسب‌ها مدارس سما آموزشکده‌های سما دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان آموزش مجازی کرونا ویروس بازگشایی مدارس محمد عمرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرونا مدارس سما آموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان آموزش مجازی کرونا ویروس بازگشایی مدارس محمد عمرانی استان سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی دانش آموزان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، آموزش در مدارس  یازده شهرستان فارس به علت هشدار قرمز هواشناسی، به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل هشدار هواشناسی، دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند، قیرکارزین ، داراب و زرین دشت، امروز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند