Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:33:19 GMT

۱۱کشته در سانحه رانندگی در سیستان وبلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۵۹۳۲

۱۱کشته در سانحه رانندگی در سیستان وبلوچستان

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان وبلوچستان گفت: برخورد خودروی وانت تویوتا با پژو ۴۰۵ در جاده روستایی "لادیز -جون آباد" شهرستان میرجاوه ۱۱ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده افزود: درپی اعلام یک فقره تصادف در شهرستان میرجاوه در جاده روستایی بخش"لادیز-جون آباد" بلافاصله‌ ماموران پلیس راه استان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، خودروی وانت تویوتا حامل مواد سوختی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ که حامل ۱۱ سرنشین بود، برخورد می کند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان وبلوچستان اظهارکرد: در این سانحه رانندگی، ۱۱ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ و تویوتا جان خود را از دست دادند و ۲ نفر از سرنشینان به شدت مصدوم که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته سرهنگ بهروزی زاده، علت حادثه در دست بررسی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سانحه رانندگی سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت