Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه با کاروان شعر و موسیقی سه شنبه ۱۵ مهرماه «ای امید دل من کجایی » را با صدای استاد بنان تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از رادیو فرهنگ، امروز در برنامه «باکاروان شعر و‌موسیقی» قطعه «ای امید دل کجایی » از آثار فاخر زنده یاد پرویز یاحقی با شعری از اسماعیل نواب صفا با صدای استاد غلامحسین بنان و بازخوانی سالار عقیلی پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه صحبت های سالار عقیلی درباره این اثر را می شنوید.


برنامه « با کاروان شعر و موسیقی » ساعت ۱۲:۱۵ به تهیه کنندگی « یلدا احتشامی» روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: با کاروان شعر و موسیقی غلامحسین بنان رادیو رادیو فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک روز سه شنبه ۴ ازدیبهشت ماه در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو آغاز شد و تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
از شبکه رادیویی فرهنگ محمد رضا حاج حیدری برای برنامه «سرزمین من» در بخش برنامه‌های مستمر ترکیبی همچنین نویسندگی و برنامه «بیا حرف بزنیم» به تهیه کنندگی مریم یوسفی پور در بخش برنامه‌های مستمر تولید محتوایی مردمی و «شیما اهدایی وند» برای صدابرداری برنامه «بیا حرف بزنیم» نامزد دریافت این جایزه بودند.

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است