Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:02:01 GMT

مطالبه گری در جهت تحقق امیال دشمنان نظام قرار نگیرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۶۳۵۶

مطالبه گری در جهت تحقق امیال دشمنان نظام قرار نگیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی پیش از ظهر امروز در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان، بر ضرورت ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب برای تحقق مطالبه گری صحیح تأکید کرد و گفت: فرهنگ مطالبه گری باید بر اساس شیوه درست و صحیح در جامعه بهینه‌سازی شود و ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب برای تحقق مطالبه گری صحیح تأثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای مطالبه گری صحیح، تشخیص درست و صحیح مطالبه بسیار اهمیت دارد به این معنا که بدانیم مطالبه خود را از چه فرد یا مرجعی درخواست کنیم. دانشجویان بسیجی برای تحقق مطالبه گری خود باید با تشکیل کارگروه حقوقی نحوه ابراز مطالبه و چگونگی پیگیری آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند تا در پیگیری مطالبات، خودشان دچار مشکلات حقوقی نشوند.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان در ادامه گفت: باید وفق مقررات و در مسیر آرمان‌های نظام، مطالبه گری کرد و باید مراقب باشیم که مطالبات سمت و سوی تحقق امیال دشمنان نظام قرار نگیرد که این نوع مطالبه گری باعث آسیب و ضرر به منافع عمومی خواهد شد.

مرادی مطالبه گری گروهی را یکی از راه‌های حصول نتیجه مطلوب دانست و افزود: اگر مطالبه گری به صورت گروهی و مستمر پیگیری شود، به طور حتم تأثیرگذاری و تحقق آن حاصل می‌شود. دانشجویان بسیجی از طریق سازمان بسیج دانشجویی پیگیر مطالبات صحیح و قانونی خود باشند.

وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری صحیح در جامعه با استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویی تأکید کرد و گفت: دانشجویان بسیجی در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری بر اساس شیوه درست و صحیح در جامعه، نقش تأثیرگذاری دارند و باید در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

رئیس دستگاه قضائی خوزستان در ادامه دستور تعامل و همکاری سازنده رؤسای دادگستری و دادستان‌های سراسر استان با بسیج دانشجویی شهرستان‌ها را صادر کرد و افزود: رؤسای دادگستری و دادستان‌های سراسر خوزستان باید در راستای رفع موانع و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و مبارزه با فساد از ظرفیت خوب بسیج دانشجویی شهرستان‌ها استفاده کنند و تعامل، همکاری مطلوب و سازنده‌ای با آنان در زمینه مطالبه گری صحیح داشته باشند.

کد خبر 5041594

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق مرادی دادگستری خوزستان بسیج دانشجویی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی مطالبه گری صحیح بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولین، مدیران، کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را خاضعانه حمد و سپاس می‌گوئیم از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و با گذشت بیش از ۴۵ سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظه تاریخی ایران و ایرانی گواهی می‌دهد، سپاه مقتدر و قهرمان در خیمه ولایت و تبعیت از مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا در اوج شکوه، عظمت، بصیرت و هوشمندی؛ حماسه‌ساز عرصه‌های انقلاب و میهن اسلامی بوده است و در این مسیر مبارک با اهدای هزاران شهید تاریخ‌ساز همچون سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و سرلشکر پاسدار شهید محمدهادی حاجی رحیمی بر تارک آن می‌درخشد، افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین ثبت کرده است.

نقش‌آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگامه تشکیل سپاه تا ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش، امیدآفرین و غرورانگیز و برای علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی الهام‌بخش و منشأ تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که جلوه‌های معنادار آن در سالیان اخیر در جبهه مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا و در طریق آزادی قدس شریف پدیدار شده است.

بی‌شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان ناشی از اقتدار و تأثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است که بر پیشانی آن درخشش عملیات «وعده صادق» در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد. به ارواح طیبه و نورانی شهیدان عالیقدر و همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق آن سازمان را تحت عنایات حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) و تدابیر، منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسالت می‌جویم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است
  • عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است