Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران شاخصه های متعددی دارد که یکی از آنها استکبارستیزی و مقابله با جنایت ها و توطئه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است. 

وی افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران جهان جزو وظایف دینی مسلمانان بوده و به همین دلیل نیز همواره مورد توجه جدی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: کشور و ملت ایران در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها از استکبار جهانی ضربه خورده اند.  

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: استکبار جهانی در چهار دهه اخیر با توطئه های مختلف عزت، استقلال، فرهنگ و اقتصاد ملت ایران را مورد هدف قرار داده است. 

وی ابراز داشت: ملت ایران اهل صلح و دوستی است اما تاکنون استکبار جهانی از روی صلح هیچ مذاکره ای با ایران اسلامی انجام نداده اند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: استکبار جهانی بدنبال آن است که ایران اسلامی مقابل آنها تسلیم شود که چنین امری با توجه به وجود روحیه استکبارستیزی در ملت ایران هرگز قابل تحقق نیست. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: این یک واقعیت است که هزینه تسلیم در برابر استکبار جهانی به مراتب بیشتر و سنگین  تر از هزینه مقاومت و ایستادگی است. 

وی افزود: ملت ایران در پرتو مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که هم اینک در دنیا عزت، قدرت، شرافت و آزادگی دارند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت ایران هیچگاه جنایت ها و توطئه های شوم استکبار جهانی علیه خود را فراموش نمی کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: برگزاری آیین های بزرگداشت مناسبت های ملی از قبیل یوم الله ۱۳ آبان نیز برای بازگو کردن این جنایت ها و توطئه ها و هوشیاری، آگاهی و بصیرت هر چه بیشتر ملت ایران برای مقابله بهتر با آنهاست. 

وی ابراز داشت: ایران اسلامی اجازه نمی دهد که استکبار جهانی خواب آرام داشته باشد و در منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان توطئه کرده و انواع جنایت ها را مرتکب شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی و نقطه  عطف در تاریخ کشور است. 

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.  

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان بیانگر مقاومت و ایستادگی جانانه ملت ایران در برابر استکبار جهانی بوده و بزرگداشت آن نیز اهداف متعددی  دارد. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از این اهداف شامل تقویت روزافزون اندیشه مقاومت و ایستادگی، ضرورت مقابله با نظام سلطه و ترویج هر چه بیشتر تفکر استکبارستیزی است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: جنایت ها و توطئه های آمریکا و قابل اعتماد نبودن آن باید هر چه بیشتر برای نوجوانان و جوانان کشور به  عنوان نسل چهارم انقلاب تبیین و تشریح شود. 

وی ابراز داشت: یوم الله ۱۳ آبان فرصتی مناسب برای برجسته کردن خوی استکباری، تروریستی و ضدبشری آمریکا و محکومیت انواع جنایت ها و توطئه های آن علیه ملت های مختلف دنیا خواهد بود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به همزمانی یوم الله ۱۳ آبان امسال با هفته وحدت اشاره کرد و گفت: تأکید بر اتحاد و انسجام هر چه بیشتر بین مسلمانان جهان در این هفته ضروری است. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا متفاوت از سال های گذشته در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. 

وی افزود: اولویت اصلی و مهم در برگزاری این آیین در کشور و کهگیلویه و بویراحمد حفظ سلامت شرکت کنندگان است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آیین در استان در یک مدت زمان کوتاه، به صورت تجمع محدود، در فضای باز، با حضور نمایندگانی از قشرهای مختلف مردم و همراه با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: هشت کمیته برای برگزاری برنامه های بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان امسال در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است. 

وی ابراز داشت: این کمیته ها شامل مراسم با مسؤولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارتباطات و اطلاع رسانی با مسؤولیت صداوسیما، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری با مسؤولیت شهرداری یاسوج، دانشجویی با مسؤولیت دانشگاه یاسوج، دانش آموزی با مسؤولیت اداره کل آموزش و پرورش، تشکل های مردمی با مسؤولیت سپاه فتح، طلاب، روحانیان و هیأت های مذهبی با مسؤولیت  تبلیغات اسلامی و فضای مجازی با مسؤولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان امسال به طور گسترده در این استان انجام شود. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و به ویژه نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری برنامه های یوم الله  ۱۳ آبان امسال همکاری لازم را انجام دهند. 

وی افزود: برخی از برنامه های مورد نظر برای اجرا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل میزگردهای تحلیلی و  تبیینی در صداوسیما، کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، نشست های بصیرت افزایی با موضوع استکبارستیزی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نمایشگاه عکس، نقاشی و کاریکاتور، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی به طور نمادین در برخی مدارس، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با موضوع ضرورت مقاومت در برابر نظام سلطه و روشنگری در زمینه دلایل مبارزه با استکبار جهانی و تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی است. 

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

به گزارش ایسنا، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ «حسن البغدادی» گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی