Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@13:01:22 GMT

چهارمحال و بختیاری، اردوبام ورزش ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۷۶۲۳

چهارمحال و بختیاری، اردوبام ورزش ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  
مستند «اردوبام» با محوریت پرداختن به ویژگی ها و قابلیت های خاص چهارمحال و بختیاری برای توسعه ورزش تولید شده و در آن موقعیت جغرافیایی و اقلیمی این استان با برخورداری از آب و هوای پاک و چهارفصل و ارتفاع بیش از دو هزار متری از سطح دریا  که آن را به مکانی مناسب برای اردو زدن و تمرینات ورزشکارن ملی تبدیل کرده، به تصویر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مستند، ورزش های متنوعی از جمله پاراگلایدر، رفتینگ، قایق رانی، دوچرخه‌سواری کوهستان،کوهنوردی، صخره نوردی، جامپینگ، زیپ لاین و اسکی که با توجه به موقعیت ویژه و مناسب بام ایران سالانه مشتاقان فراوانی را به این دیار رهسپار می کند معرفی و وضعیت سالن‌ها و زمین های ورزشی و امکانات استان برای اسکان ورزشکاران به عنوان یکی از محیط های مناسب برای تمرینات تیم های مختلف ملی و باشگاهی بررسی می شود.
مستند «اردوبام» به تهیه کنندگی و کارگردانی جمال اسکویی به مدت۳۰ دقیقه در سیمای جهان بین تولید و آماده پخش شده است و از دیگر عوامل تولید این مستند می توان محسن رضا زاده نویسنده، وحید حسین زاده تصویربردار، عباس رفیعی صدابردار، محمد حسین مشهدی رجب تدوینگر، تهمینه کاظمی هماهنگی تولید و فاطمه حیدری مجری طرح را نام برد.

46

کد خبر 1440437

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: با کاهش دمای صبحگاهی احتمال خسارت به محصولات باغی و زراعی پیش بینی می‌شود.
مبینی افزود: برای روز‌های پنج شنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای مناطق رگبار بهاری و رعد وبرق گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • فعالیت حدود دو هزار نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری سرزمین تالاب‌های کوهستانی ایران
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۲.۵ هزار تن عسل در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر