Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: قبل از فرصت یک ماهه که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته می‌شد، قرارداد بازیکنان ثبت شده و هیچ تخلفی از سوی باشگاه پرسپولیس اتفاق نیفتاده است.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شکایت باشگاه النصر به AFC از پرسپولیس به خاطر نقل و انتقالات این باشگاه گفت: برگزارکننده مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیاست و اگر هر تیمی اعتراضی داشته باشد، باید آن را به AFC ارجاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اینکه گفته می‌شود پرونده باید از سوی فیفا بررسی شود، موضوع غلطی است و به درستی کنفدراسیون فوتبال آسیا به این موضوع ورود کرده است، ضمن اینکه نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در فاصله زمانی قانونی انجام شده و من فکر نمی‌کنم مشکلی این تیم را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی اظهار کرد: قبل از فرصت یک ماهه که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته می‌شد، آنها قرارداد بازیکنان را ثبت کردند و هیچ تخلفی از سوی باشگاه پرسپولیس اتفاق نیفتاده است. اینکه باشگاه النصر مدعی است که پرسپولیس با علم به اینکه محروم می‌شود اما قرارداد بازیکنان را ثبت کرده، کذب است، به این خاطر که اتفاقاً پرسپولیس کار صحیحی انجام داده و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد بازیکنان را ثبت کرده است، بنابراین تخلفی از سوی این باشگاه صورت نگرفته و ادعاهای مطرح شده همگی غلط است. در واقع باشگاه پرسپولیس در زمان قانونی نقل و انتقالات و همان ‌موقع که پنجره باز بوده به این کار اقدام کرده است.

نصیرزاده در مورد ارسال 2 هزار ایمیل به AFC مبنی بر اینکه پرسپولیس باید حذف شود و به جای آن نماینده عربستان به فینال صعود کند، گفت: متأسفانه ما رقابت‌های خودمان را به جای اینکه به داخل محدود کنیم، به سود دشمن و در خارج از چارچوب رقابت‌های داخلی دنبال می‌کنیم. پیروزی پرسپولیس در این مسابقات باعث شادی همه مردم شده است و اگر این تیم بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا پیروز میدان شود، قطعاً موفقیتش برای فوتبال ایران آورده خوبی خواهد داشت.

 در پاسخ به این سؤال که در صورتی که AFC در رابطه با شکایت النصر حق را به این باشگاه عربستانی دهد، تمامی بازی‌های مرحله گروهی زیر سؤال می‌رود؟ گفت: همان‌طور که گفتم من بعید می‌دانم شکایت النصر به جایی برسد. پرسپولیس کار درست و قانونی انجام داده و در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد بازیکنان خود را به ثبت رسانده است و حتی در صورتی که می‌دانسته در فلان تاریخ محروم خواهد شد، قبل از آن تاریخ، کار جذب بازیکنان را انجام داده است. بنابراین خطر این باشگاه پرطرفدار را تهدید نمی‌کند ولی اگر حتی یک درصد کنفدراسیون فوتبال آسیا به سود النصر رأی دهد که من بعید می‌دانم، تنها بازی النصر و پرسپولیس تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و مابقی بازی‌های مرحله گروهی به قوت خود باقی خواهد ماند.

عضو هیئت رئیس سازمان لیگ در مورد محرومیت آل کثیر خاطرنشان کرد: به نظرم محرومیت او یک سوءبرداشت بود و باشگاه پرسپولیس باید در مورد این حرکت توضیح دهد. از نظر کنفدراسیون آسیا کشیدن چشم‌ها به طرفین یک حرکت نژادپرستانه است به این معنی که آنها چشم‌بادامی‌ها را به تمسخر گرفته‌اند اما موضوعی که الان مطرح است اینکه آل کثیر در بازی‌های داخلی هم چنین حرکتی را انجام می‌داده، بنابراین باشگاه پرسپولیس با ارائه مستندات می‌تواند آنها را متقاعد کند تا محرومیت این بازیکن کاهش پیدا کند. البته در این میان نوع نگارش و دفاع از آل کثیر اهمیت بسیار زیادی دارد. من فکر می‌کنم با توجه به اینکه رئیس کمیته استیناف در AFC یک ایرانی است، اگر توضیحات قانع‌کننده‌ای برای آنها ارسال شود، محرومیت ال کثیر بخشیده خواهد شد چرا که او بدون منظور این کار را کرده است.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس النصر هوشنگ نصیرزاده آل کثیر پنجره نقل و انتقالات قرارداد بازیکنان باشگاه پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت

قاسم آل کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: منطقه زیتون کارمندی اهواز، ۲ سنگر داشت؛ یکی در ورودی پارک زیتون و دیگری در انتهای زیتون کارمندی در محلی با نامِ سنگر که همچنان وجود دارد.

وی توضیح داد: سنگری که اخیراً تخریب شده است، محل پناهِ مردم در دوران جنگ تحمیلی بود و حتی تا بعد از جنگ نیز محل زندگی بسیاری از جنگ‌زدگانِ شهرستان‌های سوسنگرد و… بوده است.

فعال میراث فرهنگی خوزستان یادآور شد: این سنگر نمادِ روایات، خاطرات و حافظه جمعی بسیاری از مردم اهواز بود که همه آنها با خاک یکسان شد.

آل کثیر افزود: با اینکه تعدادی از فعالان میراث فرهنگی در تلاش برای ثبت ملیِ این سنگرها بودند اما شهرداری اهواز و به خصوص شهرداری‌های مناطقِ مربوطه و دیگر سازمان و اداراتِ مرتبط از جمله میراث فرهنگی و… در اوج بی‌ذوقی و خلاقیت این سنگرها را رها کردند و نسبت به حافظه جمعی مردم در دوران مقاومت بی‌تفاوت هستند.

این دوستدار میراث فرهنگی اظهار کرد: جنگ کابوس یک کشور است. جنگی که با وجود همه تلفا، انسانی زیرساخت‌های یک کشور را از بین می‌برد و مناطق مختلفی را برای همیشه خالی از سکنه می‌کند. اما در سایه جنگ و به‌خصوص پس از آن، بقایای جنگ و مناطق جنگی یکی از جاذبه‌های بالقوه گردشگری است که کشورهای مختلف از آن برای توسعه گردشگری استفاده می‌کنند.

آل کثیر تاکید کرد: سنگرها می‌توانستند فرصت و ظرفیت خوبی برای حفظِ تاریخ اجتماعیِ دیار ما در دوران جنگ باشند و همچنین می‌شد در زمینه گردشگری مقاومت مثل بسیاری از کشورهای جهان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی به تجربیات جهانی اشاره کرد و افزود: موارد جذابی در این زمینه در جهان صورت گرفته است. نمونه‌هایی از استفاده متفاوت از این سنگرها در سراسر کشور آلبانی دیده می‌شود. برای مثال در مواردی این استحکامات بتونی به سالن تتو، ساندویچ فروشی و حتی هتلی با ۲۰ اتاق تبدیل شده شده‌اند. در شهر تیرانا، پایتخت آلبانی، در ۲ سنگر بتونی بزرگ موزه‌هایی راه اندازی شده است.

آل کثیر گفت: همچنین کشور السالوادور که سال‌ها درگیر جنگ‌های داخلی بود اکنون تمرکز ویژه‌ای بر سنگرهای مقاومت داشته است. در موزه‌های السالوادور هم سمبل‌ها و نمادهای زیادی از جنگ داخلی به معرض نمایش گذاشته شده است. مقامات دولتی هم با توجه به واکنش مثبت توریست‌ها به این گونه موارد در حال طراحی استفاده از این امکان هستند. بر اساس آمار در فاصله سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۶ حدود ۳.۷ میلیون نفر توریست از السالوادور بازدید کرده‌اند و مبلغ ۷ میلیارد دلار در این کشور هزینه کرده‌اند.

کد خبر 6087787

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی