Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمانه حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، در خصوص مشکلات هیأت اظهار کرد: جهت پیگیری امورات هیأت موتورسواری در گذشته مشکلاتی را به ویژه در بخش بانوان داشتیم که مسبب آن سوء مدیریت سرپرستان هیأت در یک سال گذشته بود.

بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی اداره شدن فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌‌رانی توسط سرپرست را یکی از چالش‌های پیش روی رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان رضوی دانست و عنوان کرد: ریاست گذشته با مدیریت خوب مجوز موتورسواری بانوان و همچنین ساخت اولین پیست تخصصی بانوان در سطح کشور را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت امام جمعه مشهد از رشته موتورسواری بانوان تصریح کرد: با حمایت آیت الله علم‌الهدی مجوز ساخت پیست مخصوص موتورسواری بانوان را گرفتم که این امر در رشد ورزش موتورسواری بانوان نقش به‌سزایی داشت، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی معتقدند اگر فضای مناسب و مخصوص بانوان فراهم شود فعالیت آنها در رشته‌هایی همچون دوچرخه‌سواری و موتورسواری بلامانع است به همین خاطر در گرفتن مجوز ساخت پیست موتورسواری بانوان از من حمایت کردند.

حمیدی تاکید کرد: با افزایش قیمت دلار، گرانی قیمت موتور و لوازم جانبی هزینه‌های بالایی را پرداخت می‌کنیم ولی همچنان با شرایط سخت به تمرینات خود ادامه می‌دهیم، روزهای دوشنبه و جمعه بانوان در پیست جدید مخصوص خود تمرین می‌کنند، امیدوارم با حمایت مسئولین مربوطه در خراسان رضوی و اداره کل وزش و جوانان استان شاهد پیشرفت ورزش موتورسواری استان باشیم.

بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بانوان در شهرستان‌های خراسان رضوی تصریح کرد: بانوان فقط در پیست مخصوص در دو قسمت موتور ریس و کراس به صورت جداگانه تمرین دارند، محدثه عظیمیان از تایباد و زهرا فرهادی قهرمان کشور هستند که نشان می‌دهد در شهرستان‌ها پتانسیل‌های خوبی داریم.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: موتورسواری بانوان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران

داده‌پردازی اسکان مسافران در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ثبت ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفرشب اقامت مسافران خبر می‌دهد، که بنابر اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معادل ۵.۱۹ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۲ داشته است، که در مجموع استان‌های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، هرمزگان، بوشهر، فارس، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران و البرز بیشترین اقامت‌ها را در این مدت به خود اختصاص دادند. همچنین بیشترین رشد اقامت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در استان‌های کرمان، البرز، فارس، سیستان و بلوچستان، تهران، آذربایجان غربی، کردستان، گیلان، خراسان رضوی و زنجان، ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، از ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزارنفر شب اقامت در تعطیلات نوروز و عید فطر، سهم اقامتگاه‌های رسمی، که شامل هتل، هتل آپارتمان، هتل بوتیک، مهمانپذیر، بومگردی و اقامتگاه‌های سنتی، خانه مسافر‌های دارای مجوز و مجتمع‌های اقامتی می‌شود، حدود ۱۳ میلیون و ۹۵۱ هزار نفرشب بوده است، که بنابر اعلام معاونت گردشگری ۲.۵۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. این آمار نشان می‌دهد همچنان سهم اسکان در اقامتگاه‌های بدون مجوز غیررسمی قابل توجه است، درحالی که سهم اقامتگاه‌های رسمی کم‌تر از یک چهارم مجموع آماری است که برای اقامت‌های نوروزی در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین‌ماه اعلام شده است. اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز معمولا شامل خانه‌های شخصی اجاره‌ای و چادر‌های مسافرتی می‌شود.

براساس داده‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان، گیلان، اصفهان، فارس، تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر و اردبیل استان‌هایی بودند که به ترتیب بیشترین سهم از اقامت‌های رسمی در تعطیلات نوروزی و تعطیلات عید فطر را داشتند.

این آمار همچنین نشان می‌دهد سهم مراکز آموزش و پرورش که شامل مدارس نیز می‌شود، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین، ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۸۸ نفر شب بوده است، که بنابر اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است و از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، بوشهر، تهران، مازندران، لرستان و گیلان بیشتر استقبال شده است.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین آمار داده است در نوروز و عید فطر حدود ۴۸۰ هزار نفر شب اقامت در بقاع و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در کنار امامزاده‌ها و بقاع و در چادر مسافرتی اسکان داشتند که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و بیشترین اقامت‌ها به این شکل در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، خراسان جنوبی، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، لرستان، آذربایجان شرقی و سمنان ثبت شده است. بنابر اعلام اوقاف برای تعطیلات گذشته طرحی به نام «آرامش بهاری» در ۲ هزار و ۴۱۶ امام‌زاده اجرا شد و اسکان‌ها در ۴۲۵ امامزاده به این ترتیب ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند
  • آیت‌ الله علم‌ الهدی: عملیات وعده صادق بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری