Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@16:41:49 GMT

پاداش شجاعت ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۹۰۰۳

پاداش شجاعت ستاره پرسپولیس

بازیکن جوان نساجی و تیم زیر ۲۳ ایران آخرین بازیکنی بود که قبل از سفر پرسپولیس به لیگ قهرمانان جذب شد و پرسپولیس با پنالتی او بود که به فینال رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وقتی پنالتی پنجم پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید کامیابی نیا ، امیری و شیری گزینه هایی بودند که به نظر می رسید این ضربه دشوار و سرنوشت ساز را بزنند اما این علی شجاعی بود که آمد و پشت ضربه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن جوانی که در اولین روزهای حضورش در پرسپولیس راه صدساله شهرت را یک شبه پیمود. شجاعی پنالتی پنجم را با اعتماد به نفس بالا و به خوبی زد. درواقع پنالتی او بهترین پنالتی پرسپولیسی ها بود چرا که دروازه بان استرالیایی النصر جهت هر ۴ ضربه قبلی را حدس زده بود .

علی شجاعی قبل از ضربه یک نفس عمیق کشید و سپس با یک مکث ریز ضربه را به جهت مخالف زد و بعد آن خوشحالی معروفش را که از خوشحالی دیبالا گرفته در ورزشگاه خالی و مقابل دوربین ها انجام داد. سیامک نعمتی اولین کسی بود که به سمتش رفت اما همانطور که شجاعی بعدا خودش گفت آنقدر سرعتش زیاد بود که بازیکنان به او نرسیدند:

” سیامک توی اتوبوس می گفت آنقدر رفتی که دیگر مهم نبود کجا می ری.”

اعتماد به نفسی که علی شجاعی در زمان زدن پنالتی پنجم داشت فوق العاده بود. نیرویی که خودش می گوید از منبعی خاص گرفته است:

” دعای همه مردم را احساس می کردیم اما از روح پسرخاله عزیزم کمک گرفتم. او یک پرسپولیسی شش آتیشه بود و دو سال پیش از دستش دادم. می دانستم در استادیوم حضور دارد و بازی را نگاه می کند. به همین خاطر با اعتماد به نفس بالا و برای او ضربه را زدم.”

اما موضوع جالب توجه این است که یحیی گل محمدی که خودش تجربه های تلخی در پنالتی ها داشت چه شد که حساس ترین پنالتی را به این بازیکن جوان وتازه وارد داد آن هم در حالی که شجاعی تا به حال پنالتی نزده بود؛ نه در پرسپولیس و نه در نساجی:

” وقتی آقا یحیی پرسید گفتم من می زنم و در آن لحظات فقط به این فکر می کردم که باید ضربه را تبدیل به گل کنم. واقعیت این است که تا به حال در نساجی هم پنالتی نزده بودم و فقط در پلی استیشن پنالتی زده بودم. در زمان پنالتی با همه وجود به این فکر می کردم که باید توپ را گل کنم اما وقتی به هتل آمدم تازه فهمیدم که کجا ایستاده بودم. جالب است که امشب دوباره که دیدم تازه استرس را حس کردم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس علی شجاعی پرسپولیس علی شجاعی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 در ورزشگاه استمفوردبریج در هم بکوبد و سه امتیاز شیرین را از این بازی به دست آورد. 

پالمر ستاره اول تیمش در این بازی بود که موفق شد در عرض 16 دقیقه و در دقایق 13 و 18 و 29 هت تریک کند تا نشان دهد که چلسی بهترین تصمیم ممکن را با به خدمت گرفتن او از منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته گرفته است اما این پایان ماجرا نبود. 

این بازیکن موفق شد در دقیقه 64 هم یک پنالتی را وارد دروازه حریف کند اما بحث درباره این که چه کسی این ضربه پنالتی را بزند، به نکته عجیب این بازی تبدیل شد و خشم مائوریسیو پوچتینو را هم به همراه داشت. هرچند این ستاره انگلیسی نکته جالبی را در این باره مطرح کرده است. 

پالمر در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« دیگر بازیکنان می‌خواستند پنالتی بزنند که قابل درک بود چون بازی 0-4 بود. اما من پنالتی‌زن تیم هستم و می‌خواستم خودم بزنم. اما فکر می‌کنم که ما در این صحنه نشان دادیم که همه دوست دارند مسئولیت پذیر باشند و مشارکت داشته باشند. 

شاید از دور اینطور به نظر آمد که ما در حال بحث و حتی دعوا هستیم اما همه فقط به دنبال کمک کردن به تیم و کسب پیروزی هستند. این بحث اصلا جدی نبود و ما با اشاره به آن خندیدیم و شوخی کردیم. اما سرمربی از دست ما عصبانی شده است.»

دیگر خبرها

  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم
  • قانون جدید سازمان لیگ؛پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)