Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توجه به اهمیت نقش روستاها در توسعه اقتصادی و تأمین مایحتاج ضروری کشور گفت: امروزه توسعه روستایی تنها از طریق توجه به زیرساخت‌های عمرانی و خدمات اجتماعی محقق نمی‌شود، بلكه نیازمند اشتغال‌زایی پایدار برای روستاییان است.

به گزارشگروه اقتصادی خبرگزاری آنا، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این باره بیان داشت: روستاها مراکز مهم تولیدات کشاورزی و دامپروری هستند و موضوع كاهش جمعیت روستایی و تغییر تدریجی ماهیت روستا به شهر، از مهم‌ترین چالش‌های جوامع در حال ‌توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف توسعه روستایی باید ارتقا سطح درآمد و زندگی روستاییان و کشاورزان و رفع فقر با تقویت زیرساخت‌های مناسب تولید و تنوع‌بخشی محصولات باشد که در این راستا ضروری است تا به اشتغالزایی، ایجاد صنایع روستایی، گسترش بازارهای محلی، توجه به صنایع دستی و توسعه و فروش تولیدات خانگی توجه شود.

اکبری ادامه داد: بانک مهر ایران در همکاری با سازمان‌ها و نهادهای حمایتی برای ایجاد توسعه پایدار، اشتغالزایی و کمك به مسكن روستایی اقدامات شایسته و مؤثری را انجام داده است.

مدیرعامل بانک مهر ایران اظهار داشت: این بانک با هدف کمک به اشتغالزایی و توانمندسازی نیازمندان به‌ویژه در مناطق روستایی و كمتر برخوردار كشور بیش از ۳۲۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۲۲هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت کرده است.

وی افزود: همچنین در همکاری با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های کشاورزی و پرورش دام سبک تقریباً ۸۵ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال توسط بانك مهر ایران پرداخت شده است.

اکبری با اشاره به اهمیت توجه به تأمین و مقاوم‌سازی مسکن روستایی بیان داشت: یکی از عوامل مهم در توسعه و عمران روستاها مسکن مناسب است كه عامل مهم و محوری در كیفیت زندگی افراد و گروه‌ها در نواحی مختلف قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: بانک مهر ایران در همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری را برای تأمین مالی هزینه‌های بهبود و مقاوم‌سازی مسکن روستایی برداشته است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: بر اساس این همکاری، به افراد واجد شرایط معرفی شده توسط بنیاد در مناطق روستایی و به‌منظور کمك به احداث و تكمیل مسكن در سراسر كشور تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: با تعاملات صورت گرفته میان بانک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت بالغ بر ۲۲ هزار واحد مسکونی، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود که تا كنون بیش از ۷هزار فقره آن پرداخت شده است.

اکبری بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت‌ اجتماعی خیرخواهانه خود، تامین مالی برای ساخت ۱۰۰ باب واحد مسکونی در استان‌های سیل زده کشور را تقبل کرد. به همین منظور ۴۰ واحد در استان لرستان، ۳۰ واحد در استان گلستان و ۳۰ واحد در استان خوزستان ساخته شده و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده شده است.

وی درباره طرح اعطای بیمه بازسازی و تجهیز ۵۰۰هزار خانه روستایی نیز گفت: بانک مهر ایران برای اولین بار در کشور با هدف تسریع و تسهیل جبران خسارت‌های ناشی از وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در روستاهای کشور، توجه خود را بر روی بیمه حوادث منازل مسکونی معطوف كرده است.

مدیرعامل بانک مهر ایران ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده به هنگام وقوع یک حادثه مانند سیل و زلزله، دولت و نهادهای وابسته در گام اول به دنبال رفع نیازهای اولیه اقشار آسیب دیده و تأمین خوراک، پوشاک و اسكان موقت آنان است و مسائل مربوط به احداث و بازسازی منازل هموطنان در گام دوم قرار می‌گیرد كه معمولاً با وقفه چند ماهه و پس از تأمین مایحتاج ضروری اولیه آسیب‌دیدگان اتفاق می‌افتد.

اکبری گفت: به همین دلیل بانک قرض‌الحسنه مهرایران با توجه به اینکه بیمه منازل روستایی به‌عنوان راهکاری برای مدیریت بحران و مُسكنی برای كاهش دردهای ناشی از حوادث طبیعی است، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به بیمه ۵۰۰هزار منزل مسكونی بیش از ۹هزار روستای سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ایلام كرد تا همزمان با گام اول دولت و نهادهای مربوطه برای تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم، گام دوم نیز با هدف كاهش آلام و فشارهای روانی ناشی از حادثه توامان برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: توسعه روستایی ایجاد شغل بانک مهر ایران بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک مهر ایران مدیرعامل بانک مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید

زی‌سان: بانک مرکزی بند‌های مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.

برای خواندن کامل مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با اقساط ۲ میلیون تومانی


اما وام ازدواج تنها وام ۳۰۰ میلیونی نیست که بانک‌ها ارائه می‌دهند.  به گزارش زی‌سان، بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در راستای رفاه حال مشتریان خود، طرح تسهیلاتی را با نام «باران» تهیه کرده است. حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان است.

برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک دی مطلب کامل زیر را بخوانید :

سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن

وام طرح باران از نوع قرض الحسنه بوده و فقط چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی دریافت این خط به عنوان ضمانت نامه رسمی اعلام شده است و جدا از این باید سپرده وام نیز افتتاح شود. حداقل میانگین سپرده این مجموعه ۱۰ میلیون تومان است. مشمولان این خط حداکثر ظرف مدت ۶۰ ماه و حداقل شش ماه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند. افرادی که تمایلی به دریافت این تسهیلات ندارند می‌توانند امتیاز خود را به بستگان درجه یک خود منتقل کنند. همچنین شرکت‌ها و اشخاص حقوقی می‌توانند با ارائه معرفی نامه نسبت به واگذاری امتیاز این تسهیلات اقدام نمایند.

بانک ملی ایران در راستای حمایت از مشتریان و رفع نیاز‌های ضروری آنها، طرح «مهربانی ملی» (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی) را ارائه می‌کند. برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی مطلب کامل زیر را بخوانید:

شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی 

به گزارش زی‌سان، این طرح، فرصتی استثنایی برای دریافت وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با شرایطی آسان و در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

 

tags # وام سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون