Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، کلنگ پروژه خط تولید 1.7 میلیون تنی آهن اسفنجی و پروژه 1.2 میلیون تنی ذوب و تولید شمش کارخانه جهان فولاد سیرجان با مشارکت ملی مس و گل گهر و با حضور محمد جواد فدایی استاندار کرمان، شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان در خانه ملت و اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس، جمشید ملارحمان مدیرعامل گل گهر و جمعی از مقامات عالی‌رتبه استانی و مدیران مجتمع مس سرچشمه و گل گهر به زمین خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه آهن اسفنجی و پروژه ذوب و تولید شمش دو پروژه ای مهمی است که از سوی ملی مس و گل‌گهر و با هدف جهش تولید در منطقه سیرجان اجرا خواهد شد.

پربیننده ترین سیاست وزیر صمت منطقی‌سازی قیمت محصولات فولادی است/ ۳.۸درصد تولید ناخالص داخلی دنیا مربوط به صنایع فولادی است کاهش شدید قیمت فلزات اساسی رکوردهای بی‌نظیر تولید و فروش شرکت مس در نیمه اول امسال بهره گیری از سازوکار بورس کالا برای تعادل بخشی به بازار فولاد بخش صنعت با مشکلات جدی مواجه است/ ارتباط با دانشگاه‌ها مشکلات بخش صنعت را حل می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیرجان مس سرچشمه آهن اسفنجی تولید مس اهن اسفنجی شرکت مس آهن سازی جهش تولید قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت : به همت تلاشگران فولاد اکسین در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” بالاترین تناژ تولید ماهیانه، هفت سال اخیر به میزان بیش از ۸۳ هزار تن به ثبت رسید.

علی محمدی افزود : در فروردین ماه ۱۴۰۳ تناژ تولید ۸۳ هزار و ۴۵ تن محقق شد که این میزان تولید در ۷ ساله گذشته بی سابقه بوده است و سومین رکورد تاریخ تولید شرکت محسوب می‌شود.

وی گفت : رکورد‌های تولیدی قبلی مربوط به تولید ۱۰۰ درصدی محصولات تجاری بوده در صورتی که در رکورد تولیدی فروردین امسال بالغ بر ۹۱ درصد از تولید مربوط به تولید محصولات API و ورق‌هایی با ارزش افزوده بالا است.

محمدی افزود : این میزان تولید محقق شده نسبت به فروردین ماه سال ۱۴۰۲ که تناژ ۷۶ هزار و ۴۰۰ تنی محقق شد، بیش از ۸ درصد رشد داشته است که دستاوردی بسیار مطلوب برای شرکت فولاد اکسین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است به شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود