Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: هیچ یک از واحد‌های صنفی علاقه‌مند به خرید کالا‌ها با قیمت بالا نیستند، زیرا در گرانی هم خریدار و هم فروشنده ضرر می‌کنند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با هیات رییسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تاریخ ایران، هیچگاه نقش‌آفرینی اصناف و بازاریان در مقاطع مختلف پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراموش نخواهد کرد، افزود: حضور اصناف در مقاطع مختلف و حساس کشور در نقش یک پشتیبان‌کننده، همواره ماندگار و درخشان بوده و وزارت صنعت با اشراف کامل به این جایگاه و نوع نقش‌آفرینی، حامی این قشر عظیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، حضور اصناف و تشکل‌های مختلف بخش‌خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها را یک الزام برشمرد و گفت: وزارت صنعت در حوزه‌های مختلف، نشست‌های بسیاری را با بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری غیردولتی برگزار می‌کند تا بتواند تصمیماتی مبتنی بر خردورزی و کار کارشناسی که در نهایت به نفع تولید و اشتغال کشور تمام شود، اتخاذ کند.

وی تاکیدکرد: امروز کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد که همه باید برای عبور از مشکلات دست به دست هم دهند، باید باور کنیم که در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته‌ایم و متناسب با آن، ابزار‌های دفاعی را به کار بندیم.

رزم‌حسینی بیان‌داشت: هدف وزارت صنعت، معدن و تجارت در این حوزه، مداخله نیست، بلکه استفاده حداکثری از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود است.

به گفته وی، هیچ یک از واحد‌های صنفی علاقه‌مند به خرید کالا‌ها با قیمت بالا نیستند، زیرا در گرانی هم خریدار و هم فروشنده ضرر می‌کنند.

وزیر صنعت با تاکید بر ضرورت هماهنگی کامل همه بخش‌های مرتبط وزارت صنعت، معدن و تجارت با جامعه صنفی کشور، خاطرنشان‌کرد: باید مسیر را برای حضور هر چه بیشتر اصناف در اقتصاد فراهم کرد و در حوزه کنترل قیمت و نظارت بر بازار از توان حداکثری آن‌ها بهره گرفت.

وی ادامه‌داد: امروز در شرایطی قرار داریم که روز به روز سفره مردم کوچک‌تر شده و باید دولت و جامعه صنفی کشور اعم از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، دست به دست هم دهند تا ثبات را به بازار برگردانند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: گرانی ناشی از افزایش شاخص‌های کلان اقتصادی وجود دارد، اما ثبات مهمتر از آن است که باید هر چه سریعتر به بازار‌های مختلف برگردد و این خواسته رییس جمهوری است.

وی تاکیدکرد: نگاه ما در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت آن است که با همیاری هم، از شرایط سخت کنونی اقتصاد ایران عبور کرده و شرایط با ثبات‌تری را تجربه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رزم حسینی گرانی اتاق اصناف ایران جنگ اقتصادی معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان

فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی کلران در شهرک صنعتی سمنان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، یادگار احمدی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی مواد شیمیایی اظهار داشت: طرح توسعه این شرکت تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی شرق شهرستان سمنان فعالیت می‌کند.

وی افزود: در فاز 2 و توسعه این واحد تولیدی سالانه 232هزار تن کلر ، هیپوکلریت ، اسید کلریدریک ، هیپو کلریت کلسیم و کلرو کلسیم تولید خواهد شد.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  افزود: با راه اندازی این طرح توسعه زمینه اشتغال 60 نفر فراهم شده است.

احمدی اضافه کرد: شرکت صنایع شیمیایی کلران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کلر در سطح کشور است که بخش عمده نیاز کشور را تأمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت اشتغالزایی برای حدود 860 نفر در شهرستان سمنان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز