Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر صادقی در خصوص مشکل آرد و نان در شهرستان ارومیه اظهارکرد: در حال حاضر نزدیک ۵ هزار نانوایی در استان فعالیت می‌کنند و ۳۰ هزار تن سهمیه آرد نانوایی‌ها یک ماه است که امروز در نیمه مهرماه ۲۲ هزار تن بیش از سهمیه مورد نیاز آرد توزیع شده است.

وی ادامه داد: مشکل به وجود آمده در زمینه تأمین نان مورد نیاز در روزهای اخیر در شهرستان ارومیه ناشی از کمبود آرد نیست بلکه عده‌ای سودجو تلاش دارند با ایجاد جو روانی اقدام به افزایش قیمت نان بکنند که به موقع از سوی نهادهای نظارتی موضوع رسیدگی و مدیریت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با عذرخواهی از مردم به دلیل مشکل به وجود آمده در زمینه تأمین نان مورد نیاز گفت: متأسفانه عده‌ای با ایجاد بازار سیاه در زمینه آرد سعی دارند قیمت نان را افزایش دهند نهادهای قانونی و نظارتی جلوی این اقدام را کرده اند.

وی از تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر بازار آرد خبر داد و اظهارکرد: در روزهای اخیر شاهد دپوی آرد و احتکار نان، خام فروشی در زمینه آرد هستیم که افراد متخلف شناسایی شده و بزودی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از فعالیت شبانه روزی و دو شیفته ۹۰ نانوایی خبر داد و گفت: تلاش می‌شود جو روانی آرد و نان در روزهای اخیر مدیریت شده و شاهد مشکلی در این بخش نباشیم.

صادقی با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی، بیان کرد: شهروندان می‌توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا فوراً رسیدگی لازم انجام شود.

طی روزهای اخیر و از اوایل هفته جاری، شایعات جدیدی در خصوص کاهش سهمیه آرد به ویژه در ارومیه و برخی دیگر از شهرهای آذربایجان غربی به گوش رسید و به تبع آن، مردم که همواره از این نوع شایعات نگران هستند، صف‌های طولانی را در مقابل نانوایی‌ها به ویژه نانوایی‌های لواش پز ایجاد کردند.

کد خبر 5042027

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی استانداری آذربایجان غربی نظارت و بازرسی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی روزهای اخیر نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نَشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان ایلام که با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سد چناره در چرداول تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است، اما با توجه به مطالعات انجام شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات ملی خارج شده است و درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان بسیار فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های «گل‌گل» فرسوده است، ادامه داد: بعضی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه‌خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه‌خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هژبری با اشاره به حوزه حمل‌ونقل درون شهری گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در ایلام بسیار فرسوده است که در راستای نوسازی، تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس را داریم.

کد خبر 747818

دیگر خبرها

  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها