Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس خبری که در صفحه مجازی منتسب به احمدرضا احمدی درج شده است، این شاعر پیشکسوت که به دلیل سکته مغزی چندی در بیمارستان بستری شده بود، امروز (۱۵ مهرماه) در شرایط پایداری قرار دارد و نسبت به دیروز حال عمومی‌اش بهتر است.

گفتنی است احمدرضا احمدی روز یکشنبه دچار سکته مغزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون این شاعر پیشکسوت به دلیل شرایط کرونا در منزل تحت نظر است و رسیدگی‌های پزشکی اش در منزل انجام می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احمدرضا احمدی شاعر پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدرضا مداح عکاس ایثارگر شیرازی چهره شاخص هنر انقلاب در ۱۴۰۲ شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین پایانی انتخاب چهره‌های شاخص و برتر هنر انقلاب اسلامی استان فارس در سال ۱۴۰۲ شامگاه شنبه یکم اردیبهشت در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون سیاسی، امنیتی استاندار فارس هفته هنر انقلاب اسلامی را یادآور شهیدِ سعید، سید مرتضی آوینی و فرصتی برای مبارزه با بیداد و بی‌عدالتی و ظلم دانست و گفت: با زبان هنر توسط هنرمندان متعهد به انقلاب می‌توان به صدور انقلاب پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز از آغاز فعالیت «قرارگاه فرهنگی شهید آوینی استان فارس» با هدف هم افزایی فرهنگی میان دستگاه‌های مختلف خبر داد.

سپس نوبت به قرائت بیانیه هیئت داوران ۹ نفره این رویداد رسید و محمد مرادی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز، چهره‌های سال هنر انقلاب اسلامی در استان فارس در سال ۱۴۰۲ را در بخش‌های مختلف معرفی کرد.

بر همین اساس نامزدهای چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی استان فارس در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های سرود، هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنر و مطالعات پایداری و آفرینش‌های ادبی و… شعر معرفی شدند.

در بخش سرود از بین سه نامزد نهایی یعنی محمدمهدی یزدان‌بخش، محمدمهدی اوجی و محمدصادق محمدیان، محمدمهدی یزدان‌بخش مربی گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده به عنوان چهره شاخص انتخاب شد.

نماهنگ شهدای شاهچراغ، سرود تجلی ایزد، نماهنگ قله حاجات، سرود دارالشفای عاشقان و … بخشی از مجموعه سرودهای گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده (مهد سرود انقلاب) به مربیگری محمدمهدی یزدان‌بخش است که عناوین ملی زیادی را نیز تاکنون کسب کرده است.

در بخش شعر و آفرینش‌های ادبی، غلامرضا کافی استاد انقلابی دانشگاه و چهره شاخص ادبیات مقاومت در رقابت با دانیال بهادرانی، سجاد حیدری قیری، عبدالرضا قیصری و محمد محمدمهدی رابع به عنوان چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ برگزیده شد و جایزه ویژه این بخش را به خود اختصاص داد و در بخش داستان نیز میثم محمدی شایسته تقدیر شناخته شد.

سیده معصومه حسینی در بخش ادبیات مقاومت و پایدار چهره شاخص هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد و از اسماً میرشکاری، مجید ایزدی، محمدجواد رحیمی و مریم شیدا نیز تقدیر به عمل آمد. عمده شهرت سیده معصومه حسینی به خاطر رمان اشک حوا است.

در بخش هنرهای تجسمی رقابت بین محمد جواد زارع مهذبیه، محمد حسین اکبری و احمدرضا مداح بود که احمد رضا مداح توانست در این بخش چهره شاخص هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شود.

گفتنی است هنرهای تجسمی یا بصری به هنرهای مبتنی بر حس بینایی مانند نقاشی، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، طراحی محصول، چاپ دستی، عکاسی، گرافیک، تصویرسازی، طراحی صنعتی، صنایع دستی، ویدئو، فیلمسازی و طراحی داخلی می‌گویند.

در بخش هنرهای تصویری نیز محسن دانشور، محمدرضا حق نگهدار، محمدعلی یزدانی، مسعود احمدی، شیما پورسهم الدینی، احسان دهقانی، بهار جوادی و علی بلندنظر از جمله نامزدهای دریافت جایزه چهره شاخص هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ بودند که در نهایت جایزه این بخش نیز به محسن دانشور اختصاص یافت.

محسن دانشور بی ری در سالهای گذشته با فیلم بلند آفتاب گرگ و میش جوایز بسیاری را از آن خود کرده و با نگارش فیلمنامه سینمایی «ممدوک» جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره ملی میراث را برنده شده بود.

در بخش هنرهای نمایشی، مریم دهقانی بازیگر توانمند تئاتر استان فارس چهره برتر هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ شد و گوی سبقت را از علیرضا بازیار، فرزانه رادفر و محمدامین محمدی ربود.

مریم دهقانی در جشنواره تئاتر بین المللی فجر رتبه اول بازیگری را برای نمایش هاراگیری اثر اصغر گروسی کسب کرده بود.

در ادامه از آرزو حقیقی به‌عنوان چهره سال مربیان هنر، از هادی فردوسی به عنوان چهره سال هنر و ادبیات کودک و نوجوان، از علیرضا خیراندیش، فاطمه برزگر و عمران جمالی نیز به عنوان مسئولان ستادهای برتر شهرستانی تقدیر شد.

مهم‌ترین بخش این مراسم انتخاب چهره شاخص هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ بود که به اتفاق آرا احمدرضا مداح، عکاس خبری فارس، آزاده و جانباز جنگ تحمیلی به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب در استان فارس در سال ۱۴۰۲ برگزیده شد.

کد خبر 6083909

دیگر خبرها

  • علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است
  • هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • احمدرضا مداح عکاس ایثارگر شیرازی چهره شاخص هنر انقلاب در ۱۴۰۲ شد
  • درد قفسه سینه را جدی بگیرید