Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:06:40 GMT

هادی شکوری سرمربی چوکا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۱۷۰۹

هادی شکوری سرمربی چوکا شد

مدافع اسبق استقلال هدایت تیم لیگ یکی چوکا تالش را برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، هادی شکوری پس از تجربه سرمربیگری در تیم‌های جوانان استقلال تهران و رایکا بابل، هدایت تیم چوکا تالش که به تازگی سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال ایران را به دست آورده، عهده‌دار شد.

 

مدافع پیشین تیم ملی و استقلال که سابقه بازی در تیم‌های متعددی همچون العربی قطر، پاس تهران، ذوب‌آهن، نفت تهران، صبای قم، پدیده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در کارنامه دارد، به همراه چوکا تالش سومین تجربه سرمربیگری خود را به دست آورده و امیدوار به کسب موفقیت به همراه این تیم است.

 

شکوری پس از آنکه هدایت جوانان استقلال را برعهده داشت، فصل گذشته به مدت هفت هفته سرمربی تیم لیگ یکی رایکا بابل بود ولی پس از کسب ۸ امتیاز از این تیم جدا شد.

 

اخیرا محمد نصرتی به‌عنوان سرمربی چوکا تالش انتخاب شده بود ولی او با جدایی از این تیم هدایت پارس جنوبی جم را برعهده گرفت تا اکنون هادی شکوری جانشین وی در چوکا شود.

هادی شکوری رایکا بابل چوکا تالش دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هادی شکوری رایکا بابل چوکا تالش دسته یک هادی شکوری چوکا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی استقلال:باید به تصمیمات سرمربی تیم ملی احترام گذاشت

کادر فنی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، به تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال احترام می‌گذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال پس از بازی رفت ایران - ترکمنستان و نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی و ابوالفضل جلالی، بیانیه‌ای منتشر و بابت این موضوع انتقاداتی را متوجه کادر فنی تیم ملی کرد.

باشگاه استقلال: قصد دخالت در کار مربیان تیم ملی را نداریم

 

کادر فنی و مربیان استقلال اما بیانیه زیر را در این رابطه منتشر کردند: «در فوتبال حرفه‌ای شکی وجود ندارد که باید تحت هر شرایطی به تصمیم سرمربی احترام گذاشت. به عبارت بهتر، این نفرات بر اساس تصمیم و تدبیر سرمربی تیم ملی در جهت اجرای برنامه‌های او دعوت می‌شوند. بنابراین هرگونه اظهارنظر یا بیانیه احساسی و خارج از عرف فوتبالی، غیرحرفه‌ای تلقی شده و کمکی به تیم ملی و ملی پوشان نخواهد کرد.

بنابراین اعتراض به بازی نکردن ملی‌پوشان توسط باشگاه‌ها را نه به نفع بازیکنان می‌دانیم، نه به صلاح باشگاه‌ها و نه در شأن تیم ملی. بار دیگر تأکید می‌کنیم همه نفراتی که به تیم ملی ایران دعوت شده‌اند شایسته و لایق این پیراهن هستند و هر تصمیمی سرمربی و کادر فنی تیم ملی بگیرد، به آن احترام گذاشته و مثل همیشه از تیم ملی حمایت خواهیم کرد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت
  • کادر فنی استقلال:باید به تصمیمات سرمربی تیم ملی احترام گذاشت