Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@12:11:20 GMT

یارانه‌ها زودتر واریز نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۱۷۹۸

یارانه‌ها زودتر واریز نمی‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دولت در هر ماه یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را در روز بیستم به حساب سرپرستان خانوار واریز می کند، اما اخیرا برخی خبرها از این حکایت داشت که یارانه مهرماه روز هفدهم یعنی سه روز زودتر از روال معمول پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که کسب اطلاع از سازمان هدفمندی یارانه ها با رد این خبر همراه بود و اعلام شد که پرداخت ساعت ۲۴ روز یکشنبه همزمان با بیستم مهرماه صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صد و شانزدهمین مرحله  یارانه نقدی نیز به روال حدود ۱۰ سال اخیر به ازای  هر نفر  ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در حساب سرپرستان خانوار قرار می گیرد.

هزینه سالانه دولت بابت یارانه نقدی به حدود ۷۸ میلیون ایرانی نزدیک به ۴۲ هزار میلیارد تومان است.

اما در کنار واریز یارانه، در ماه جاری بر اساس مصوبه ستاد ملی چهارمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی مربوط به وام کرونا نیز از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.

پربیننده ترین ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۱۴ زمان واریز یارانه مهرماه مشخص شد نفرین نفت؛ چگونه ونزوئلا به این روز افتاد آخرین وضعیت صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسعه بازار بدهی و نقش بانک‌مرکزی/ دولت باید بداند بانک‌مرکزی شرکت سرمایه‌گذاری نیست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بهزیستی کمیته امداد امام خمینی هدفمندی یارانه ها یارانه یارانه نقدی سرپرستان خانوار سازمان هدفمندی یارانه ها قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، ترجمه: پویا احمدی | شرکت Lucid Group یک میلیارد دلار از بزرگترین سرمایه‌گذار خود، وابسته به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی، کمک نقدی دریافت می‌کند و به این خودروساز برقی مشکل دار در این برهه از زمان، کمک شایانی انجام می‌شود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IWb

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • یارانه سوخت هواپیما‌ها فقط به دهک‌های بالا تعلق گرفته است
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد
  • مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!