Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری می گوید همه آدم‌هایی که الان در استقلال هستند باید استعفا بدهند.

سعید آذری، مدیرعامل فولاد با تاکید دوباره بر اینکه حضور نکونام در استقلال یک شایعه است می گوید مدیران استقلال که این خیمه شب‌بازی را به راه انداخته‌اند باید بدانند فولاد مثل بقیه باشگاه‌ها نیست که اجازه دهد سرمربی‌اش را جدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، سعید آذری درباره اینکه سال گذشته او کاندیدای مدیرعاملی باشگاه استقلال بوده و امسال جواد نکونام گزینه سرمربی‌گری این تیم به حساب می‌آید، گفت:

ابتدا باید بگویم برای کسی که در باشگاه بزرگ استقلال به عنوان سرمربی و مدیرعامل کاندیدا می‌شود این خبر، خبر خوبی است و باید به خودش افتخار کند که  فرصت خدمت کردن در باشگاهی بزرگ مثل استقلال را دارد. این تیم هنوز هم پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است ولی چیزی که همه را این روز‌ها آزار می‌دهد این است که هر ثانیه و هر دقیقه با احساسات هواداران بی‌نظیر استقلال بازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جواد نکونام که سرمربی تحت قرارداد فولاد است گزینه استقلال شده و طبیعتاً او حق دخالت در این باره را دارد، عنوان کرد:

 اخباری که اخیراً منتشر شده تمام انرژی و انگیزه و سلامتی روانی هواداران استقلال را نشانه گرفته است. این یک بازی رسانه‌ای است که ادامه دارد. در آخرین شایعه شنیدم که دوباره جواد نکونام گزینه اصلی شده است. روز قبل هم محمود فکری نهایی شد. یک روز الکس نوری و روز دیگر استراماچونی گزینه هستند. آقایان بهتر است این بازی رسانه‌ای را تمام کنند. این تصمیمات غیر حرفه‌ای و از این شاخه به آن شاخه پریدن‌ها خوب نیست.

آذری اضافه کرد:

فرهاد مجیدی تیمش نایب قهرمان لیگ برتر شد و در جام حذفی هم فینالیست شد ولی مدیران استقلال نان را در خانه همسایه گذاشتند و الان خودشان گشنه مانده‌اند و متاسفانه به احساسات پاک هواداران‌شان هم توجه‌ای نمی‌کنند. یک خواهش دارم، همه بروند و استعفا بدهند. همه آدم‌هایی که الان در استقلال هستند باید استعفا بدهند، چون اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند. طبق قوانین فیفا اگر دو فرد طرف یک قرارداد باشند و فرد سومی یک سمت قرارداد را به جدایی ترغیب کند اقدام غیر‌حرفه‌ای و غیر اخلاقی انجام داده و امکان پیگیری قانونی وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که در رادیو ایران گفت‌و‌گو می‌کرد در پاسخ به این سؤال که گزینه شدن اما نهایی نشدن حضور افرادی مثل جواد نکونام و محمود فکری در استقلال باعث عقب ماندن باشگاه‌های تحت قرارداد این مربیان و البته خود استقلال نمی‌شود، گفت:

کسانی که در این ارتباط این عملکرد غیرحرفه‌ای را دارند به همه چیز فکر می‌کنند غیر از این موضوع. من با تمام وجود هواداران استقلال را مانند دیگر هوادارانی که خالصانه عاشق فوتبال هستند دوست دارم و دست آنها را می‌بوسم ولی این آدمایی که خیمه شب‌بازی به راه انداخته‌اند باید بدانند فولاد مثل بقیه باشگاه‌ها نیست که اجازه دهد سرمربی‌اش را جدا کنند.

آذری درباره اینکه ابتدای فصل گذشته نیز با مدیران استقلال بر سر بحث مدیرعاملی خودش در این باشگاه چالش داشته است، خاطرنشان کرد:

آقایان یادتان نرود که گفتید سعید آذری به دنبال نوشابه باز کردن و جذب فالوور برای خودش است. دیدید که ما به همراه جواد نکونام موفق بودیم و سهمیه آسیا گرفتیم، ولی شما با یکی از تیم‌های بزرگ آسیا چه کردید؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه گفته می‌شود جواد نکونام با پرداخت 2 میلیارد تومان می‌تواند از فولاد جدا شود، تاکید کرد:

این موضوع هم زاییده ذهن‌های مریضی است که دارند با افکار هواداران استقلال بازی می‌کنند، آدم‌هایی که مثل بختک روی استقلال افتاده‌اند و احساسات هواداران را جریحه‌دار می‌کنند. از شاخه استرا به الکس نوری و از شاخه نوری به نکونام می‌‌پرند و هر روز شایعه‌‌ای جدید درست می‌کنند. با همه احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائل هستم به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم نکونام از تیم جدا شود ولی این آقایان که ادعای مدیریتی در استقلال دارند تیم خودشان را شب بازی با تراکتور خلع‌ سلاح کردند.

وی در خاتمه تصریح کرد:

همه این مسائل شایعه‌سازی رسانه‌ای است. یک روز سرمربی نساجی را هدف می‌گیرند و یک روز سرمربی فولاد و روز دیگر سراغ امیرقلعه‌نویی می‌روند. من به جای شما از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم که یکی از باشگاه‌های بزرگ آسیا را به تیمی تبدیل کردید که حالا باید به دنبال مربی بگردد، آنهم درحالی که زمانی همه آرزوی سرمربی‌گری استقلال را داشتند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران استقلال جواد نکونام سعید آذری باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست و شاید به خاطر این مسائل حتی دست از کار هم بکشد. هرچند که سسما همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و باید دید طی روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • علی چینی: استقلال در جنگ نابرابر صدرنشین است!
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟