Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا پیمان جهانگیری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی توسعه بخش الوار گرمسیری در فرمانداری افزود:این اعتبار در دولت تدبیر و امید صرف احداث جاده ، گاز ، آب ، برق ، بهداشت و درمان ، ورزش ، آموزش و پرورش و سایر حوزه ها  شده است.

وی جاده توه را از جمله این طرح ها دانست و افزود:با اجرای چند طرح جاده ای در بخش الوار ، ضمن اتصال روستاهای مهم این منطقه به مناطق شهری ، بستر لازم برای افزایش تولید و رونق اشتغال در این روستاها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت از مشاغل خانگی در بخش الوار را ضروری دانست و گفت:تلاش می شود با تقویت این مهم بستر اشتغالزایی برای ساکنان فراهم شود تا از مهاجرت روستاییان جلوگیری شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت:در بحث توسعه و خدمات باید همه بخش ها مورد اهتمام قرار گیرد هر چند این رویکرد در شهرستان طی سال های اخیر پیگیری شده است.

فریدون حسنوند افزود:در بحث توسعه ، شناخت کامل و کافی از ظرفیت ها و داشته ها ضرورت دارد و باید در یک پروسه زمانبندی شده در همه بخش ها برنامه ریزی شود و از همه ظرفیت های منطقه استفاده شود.

وی تصریح کرد: رضایتمندی مردم از اولویت ها است و اگر خدمات مناسبی به مردم ارائه نشود ، نارضایتی عمومی به وجود می آید.

نماینده اندیمشک  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیازهای اّبرسانی بخش الوار گفت:به رغم اجرای طرح های مختلف در این حوزه ، باید طرح های دیگری هم اجرا شود که ۲ طرح مهم در آن راستا هدفگذاری شده است.

وی حضور سرمایه گذاران و حمایت از طرح هایی که با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود را یک فرصت برای توسعه بخش تولید ، صنعت و اشتغال منطقه دانست و گفت: علاوه بر کارهای عمرانی ، باید به توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی نیز در این منطقه اهتمام شود.

بخش الوار گرمسیری اندیمشک ۱۷۸ روستا دارد.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی توسعه روستایی اندیمشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی توسعه روستایی اندیمشک توسعه اقتصادی توسعه روستایی اندیمشک اخبار کنکور بخش الوار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها، روستاها و مناطق عشایری استان از محل درآمدهای مالیاتی در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی کریمدادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال گذشته از محل درآمدهای مالیاتی وصول شده، 4 هزار و 472 میلیارد ریال مستقیماً به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان واریز شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد رشد داشته است. 

وی با تشکر از فعالان اقتصادی خراسان جنوبی برای تحقق درآمدهای پایدار مالیاتی اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی بر اساس برنامه‌های راهبردی سازمان امور مالیاتی کشور، از محل شناسایی منابع درآمدی جدید و افزایش چتر مالیاتی مانند شناسایی مؤدیان مالیاتی جدید، وصول سهم مالیات پرونده‌های مالیاتی خارج از استان و همچنین تحقق معوقات مالیاتی سنوات قبل، توانسته سهم ویژه‌ای در توسعه پایدار خدمات شهری، روستایی و عشایری خصوصاً در دولت سیزدهم ایفا کند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 2 هزار و 526 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، یک هزار و 370 میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها، 128 میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری و 448 میلیارد ریال به حساب مناطق عشایری به صورت مستقیم واریز شده است. 

کریمدادی درباره سایر مصارف و هزینه کرد مالیات در سال گذشته گفت: از محل درآمدهای مالیاتی در سال گذشته 159 میلیارد ریال به عنوان سهم توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به ویژه در حوزه معلولان و جانبازان، 209 میلیارد ریال به عنوان سهم مسجد، کتابخانه، روشنایی محیط، پایگاه بسیج، پاسگاه و کلانتری در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان و یک هزار و 771 میلیارد ریال به عنوان سهم مالیات سلامت به حساب دستگاه‌های اجرایی متولی برای هزینه کرد در استان واریز شده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک