Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@11:54:38 GMT

یک مقصد عجیب در انتظار ماریو گوتزه!

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۳۲۸۲

یک مقصد عجیب در انتظار ماریو گوتزه!

ماریو گوتزه، هافبک تکنیکی و آلمانی در آستانه انتقالی آزاد به آیندهوون هلند قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از سپری کردن دورانی نه چندان خوب در دورتموند و عدم موفقیت در بازگشت به روزهای اوج، حالا به نظر می رسد ماریو گوتزه قصد دارد رویاهای خود را در لیگ هلند جست و جو کند. اسکای اسپورتس مدعی شد این بازیکن آلمانی طی روزهای آتی با تیم آیندهوون هلند قرارداد خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد ماریو گوتزه طی روزهای گذشته دو پیشنهاد از سری آ ایتالیا و یکی از بوندسلیگا را رد کرده و برای انتقال به آیندهوون مصمم است. البته در هفته های اخیر اخباری در مورد علاقه این بازیکن به بازگشت به بایرن مونیخ شنیده شد، اما باشگاه آلمانی شانس خرید ماریو گوتزه را رد کرد و علاقه ای به انتقال دوباره او نشان نداد.

هانسی فلیک چندی قبل تماسی با ماریو گوتزه گرفت و به همین دلیل شایعات حول محور تمایل این سرمربی به همکاری دوباره با این بازیکن بود، اما فلیک اعلام کرد هدف او تنها احوالپرسی بوده است. هانسی فلیک در روزهایی که به عنوان دستیار زیر نظر یوواخیم لوو در تیم ملی آلمان فعالیت می کرد رابطه بسیار خوبی با ماریو گوتزه داشت و بهترین روزهای این بازیکن نیز زیر نظر او رقم خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال دورتموند ماریو گوتزه ماریو گوتزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

به گزارش ورزش سه، آس در این باره چنین نوشته است: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی‌ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه‌شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس، خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی‌های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه‌های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896106

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • مورد عجیب پنجشنبه‌ها
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس