Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخورد ۱۱ دستگاه خودروی سبک وسنگین در اتوبان زنجان _ قزوین، گفت: بر اثر این حادثه ۲ نفر کشته و ۱۱ نفر مجروع شدند.

رییس پلیس راه استان زنجان توجه نکردن به جلو توسط راننده یک دستگاه سواری سمند علت این حادثه عنوان کردو افزود: در این حادثه رانندگی که در ساعت ۱۹ شامگاه سه شنبه رخ داد، تعداد سه دستگاه خودروی سنگین یک دستگاه نیسان و ۷ دستگاه سواری با هم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان نیز گفت: تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۹۰ اتوبان زنجان- تهران، منجر به ۲ فوتی و ۹ مصدوم شد

اصغر جعفری روحی با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر خانم و آقا فوت کردند، افزود: تعداد ۹ مصدوم این حادثه زخمی‌ها به بیمارستان‌های الغدیر ابهر و بوعلی خرمدره انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه همچنین تصادف زنجیره‌ای شامگاه امروز (سه شنبه) در محور ارمغانخانه سه راهی وننق، تعداد ۷ مصدوم برجای گذاشت، افزود: بر اثر تصادف ۴ خودرو، ۷ نفر مصدوم به بیمارستان موسوی انتقال یافتند که حال عمومی زخمی ها براساس اعلام کادر درمان مناسب است.

کد خبر 5042207

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس پلیس راه زنجان سانحه تصادف علی عظیمی ویروس کرونا شیراز چهل سالگی دفاع مقدس اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: برخورد وانت نیسان با سواری پژو در محور مواصلاتی جهرم، ۴ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۲۸ فروردین با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به آتش‌سوزی در محور مواصلاتی جهرم به قیروکارزین، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهد کردند که وانت نیسان با ۴ سرنشین به شدت با سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین برخورد و منجر به آتش‌سوزی خودروها شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه هر ۲ راننده و سرنشینان وانت نیسان فوت (در مجموع ۴ نفر)  و ۲ سرنشین سواری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه با توجه به حادثه آتش سوزی علت تصادف موکول به تحقیقات بعدی است، از شهروندان درخواست کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی