Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:29:20 GMT

جشن تولد مرگبار در باغ ویلا!

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۳۷۰۳

جشن تولد مرگبار در باغ ویلا!

درگیری وحشتناک بین مهمانان جشن تولد در یکی از باغ ویلاهای اطراف مشهد، جنایتی دلخراش را رقم زد.

به گزارش مشرق،  این حادثه خونبار نیمه شب دوازدهم مهر در ابتدای جاده معروف به چشمه گیلاس مشهد هنگامی اتفاق افتاد که دو دوست به نام‌های علی و بصیر قرار گذاشتند جشن تولدی را در روزهای کرونایی برگزار کنند.

به همین منظور هر کدام دوستان و آشنایان خودشان را به مهمانی مختلط شبانه در یکی از باغ ویلاهای حاشیه بزرگراه آسیایی مشهد دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب به نیمه رسیده بود که تعدادی از جوانان ساکن شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) و جاهدشهر مشهد به همراه گروه دیگری از مهمانان وارد باغ ویلا شدند، اما در این میان ناگهان چشمان برخی از جوانان به عده‌ای دیگر از مهمانان افتاد که قبلا با یکدیگر درگیر شده بودند و کینه عمیقی از هم داشتند.

در این هنگام شعله‌های پنهان اختلافات قدیمی زبانه کشید و چشم غره‌ها در حالی آغاز شد که یکی از مهمانان با حالتی توهین آمیز از طرف مقابل برای رقصیدن در جشن دعوت کرد. این رفتار او جرقه‌ای شد که دیگران منتظر چنین صحنه‌ای بودند. ناگهان یکی از طرف‌های مقابل به بهانه همین توهین، سیلی محکمی به صورت وی نواخت و این گونه درگیری بین دو طرف آغاز شد.

آن‌ها که از قبل برای دعوایی وحشتناک با یکدیگر هماهنگ کرده بودند تبر و چاقوها را بیرون کشیدند و به این ترتیب جیغ و فریادهای زنان و دختران نیز بر ترسناک‌تر شدن این صحنه درگیری افزود. برخی از مهمانان به طرف خودروها دویدند و در یک لحظه صدای شلیک گلوله‌ها نیز در فضای باغ پیچید.

اسلحه شکاری وینچستر پوکه‌ها را پایین می‌انداخت و همهمه عجیبی به راه افتاد. هر کس به گوشه‌ای می‌دوید تا از شلیک‌ها و تیغه‌های وحشتناک تبر و چاقو به دور باشد. در این میان، چند نفر از طرفین نزاع سوار بر پژو ۴۰۵ به طرف در باغ گریختند تا از معرکه جان سالم به در برند، اما پس از آن که با سرعت زیاد فاصله حدود ۹۰۰ متری را طی کردند با در بسته باغ روبه رو شدند. در حالی که تلاش برای بازکردن در باغ ویلا ادامه داشت ناگهان گروه مقابل را پشت سر خود دیدند و هر کدام به سویی دویدند تا از باغ خارج شوند.

در این هنگام بود که علی-خ یکی از عاملان نزاع پشت فرمان پژو ۴۰۵ قرار گرفت و در حالی خودرو را به گاردریل‌های حاشیه بزرگراه آسیایی کوبید که عده دیگر نیز با تبر و چاقو وارد معرکه شدند و به طرف‌های مقابل یورش بردند. تیغه‌های ترسناک سلاح‌های سرد که بر سر و پیکر عاملان نزاع فرود می‌آمد صحنه‌های دلخراشی را به تصویر می‌کشید و فریادها و جیغ‌ها نیز شدیدتر می‌شد.

درگیری خونین ادامه داشت به گونه‌ای که خودروهای عبوری نیز از این ماجرای وحشتناک بی نصیب نماندند. عاملان نزاع جاده مشهد- چناران را بستند و سنگ و تیغه تبر خودروها را به حاشیه می‌کشاند که در یک لحظه سر جوانی به نام امید-ن شکافته شد و تیغه چاقو بر بازوی «عابدین-ح» فرود آمد و جوان دیگر نیز زخمی شد. شدت این درگیری خونبار هر لحظه بیشتر می‌شد تا این که با فرار برخی از عوامل نزاع، نیروهای امدادی و پلیس نیز به محل مذکور رسیدند و مجروحان را به مرکز درمانی چناران انتقال دادند، ولی در این میان «امید-ن» بر اثر شدت عوارض ناشی از این درگیری جان سپرد و مجروحان دیگر بستری شدند.

 با گزارش این درگیری مرگبار در جشن تولد، به قاضی ویژه قتل عمد، بی درنگ قاضی کاظم میرزایی، به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل وقوع جنایت شد و به تحقیق در این باره پرداخت؛ بنابراین گزارش تاکنون حدود ۱۵ نفر از افراد حاضر در این درگیری با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستگیر شده اند و تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل فراری ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ اخبار حوادث درگیری خونین مهمانی شبانه مشهد باغ ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی از حضور میهمانانی از تمام جبهه مقاومت در بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جواد رمضان‌نژاد امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان با بیان اینکه عملیات غرورمندانه «وعده صادق» ریشه در اعتقادات و نگاه عاشورایی و حسینی انقلاب اسلامی دارد، اظهار داشت: این عملیات علامت مهمی برای جهانیان بود و همه دنیا جایگاه، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به چشم خود دیدند و به برکت اهل‌بیت علیهم السلام این جایگاه و اقتدار در سطح جهانی برای جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه سه داوطلب برای میزبانی بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی وجود داشت، ادامه داد: با توجه به تحولات منطقه به این جمع‌بندی رسیدیم که میزبانی این دوره به استان کرمان به عنوان زادگاه شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت واگذار شود.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه عملیات وعد صادق، شناخت از شیعه، روحیه ظلم‌ستیزی شیعیان و حمایتگری تشیع از همه مسلمان در جهان و نگاه به شیعیان را تغییر داد، گفت: خیلی از فعالان رسانه‌ای جهان عرب بعد از این عملیات بیان کردند که تازه فهمیدیم که فرهنگ اهل‌بیت (ع) و نگاه شیعه چگونه است.

وی با بیان اینکه شیعیان با نگاه حسینی مهمترین پرچمدار دفاع از قدس هستند، ادامه داد: در واقع شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین پرچمدار قدس است و همه اتفاقات فعلی ناشی از جهاد این شهید بزرگوار است.

رمضان‌نژاد با اشاره به اینکه برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با محوریت کرمان اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: در اجلاس امسال از تمام جبهه مقاومت مهمان داریم.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری این اجلاس گفت: امروز اجلاس پیرغلامان حسینی به بلوغی رسیده که مهمترین اجلاس دینی در کشور است و ظرفیت‌های بسیار زیادی در این اجلاس وجود دارد.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی با بیان اینکه در برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان باید شاهد یک اتفاقات ویژه باشیم، ادامه داد: از تجربیات دوره‌های قبل باید استفاده شود تا یک اجلاس کامل، به بلوغ رسیده و مثال‌زدنی در کرمان برگزار شود.

محمدمهدی، فداکار استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به حضور میهمانان خارجی در بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان اظهار داشت: این اجلاس باید آبرومندانه برگزار شده و هیچ کوتاهی در برگزاری آن نباید باشد.

وی با اشاره به اهمیت کار برای اهل‌بیت و امام حسین علیه السلام، بیان کرد: کار برای سیدالشهدا کار دلی است و همه باید تلاش کنیم تا بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان به خوبی برگزار شود.

استان کرمان با بیان اینکه در این اجلاس معرفی هیئت‌ها و پیرغلامان استان کرمان که دهه‌های زیادی فعالیت دارند اهمیت دارد، افزود: ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان نیز در این اجلاس باید معرفی شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها