Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، هرچند این مرد شرور و همدستانش در سال ۹۰ نیز به خاطر شرارت‌های پی درپی و شکایت ۶۰ نفر دستگیر شده و در خیابان مقابل چشم مردم گردانده شده بودند اما این ماجرا باعث عبرت آنها نشده و دست از شرارت‌هایشان برنداشتند و حدود ۲ هفته قبل بود که این اراذل و اوباش با دو خودروی پراید سفید رنگ مقابل مغازه قصابی در خیابان مشیریه ایستادند و در حالی که ماسک به چهره داشتند، قمه به‌دست وارد مغازه قصابی شده و اقدام به مجروح کردن مرد قصاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها حتی خودرویی که مقابل مغازه بود را نیز تخریب کرده و با همان خودروهای پراید اقدام به فرار کردند.

در تحقیقات از مرد قصاب و بررسی تصاویر متهمان، هویت آنها شناسایی شد. با شناسایی متهمان این پرونده، مأموران پلیس امنیت وارد عمل شده و سه نفر از متهمان را دستگیر کردند اما  سردسته و نفر اصلی این باند در یکی از شهرستان‌های شمال غربی کشور دستگیر شد. این متهم روز گذشته از مقابل کلانتری مشیریه سوار بر خودروی مأموران کلانتری به محل درگیری منتقل شد. او علاوه بر اینکه در مقابل چشم مردم منطقه چرخانده شد به بازسازی صحنه درگیری نیز پرداخت.

برخورد جدی با اشرار و اوباش

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و ویژه نیروی انتظامی و پلیس امنیت تهران بزرگ، شناسایی و کنترل و برخورد قاطع با مخلین امنیت و اشرار است. کسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و به هر نوعی اخلال در نظم عمومی به وجود می‌آورند اموال مردم را تخریب می‌کنند و به مردم آسیب می‌رساندند.

تصاویر گرداندن شرور مشیریه را اینجا ببینید.

ازدواج به شرط توبه

«ما دزد و سارق نیستیم، ما سر ناموس دعوا می‌کنیم». اینها جملاتی است که شرور سطح یک پایتخت در برابر عکاسان و خبرنگاران رسانه‌ها می‌گوید. مرد جوانی که به خاطر شرارت‌هایش نامش در لیست پلیس امنیت بوده و در یکی از شهرستانی‌های شمال غربی کشور بازداشت شد.

چرا مرد قصاب را زدی؟
دعوای فامیلی بود، باید ادبش می‌کردیم. مزاحم دختردایی پدرم شده بودند. بعدش هم شوهر دختره را کتک زده بودند. من هم غیرتم قبول نکرد ساکت بمانم.

چند سابقه کیفری داری؟
۵ یا ۶ تا سابقه کیفری دارم اما ۶ سالی می‌شود که دور خلاف را خط کشیده‌ام از سال ۹۴ که آخرین مورد درگیری بود توبه کردم.

چرا توبه کردی؟
شرط ازدواج همسرم این بود. همسرم فامیلمان بود و زمانی که به خواستگاری اش رفتم شرط گذاشت که اگر او را می‌خواهم باید توبه کنم و دور خلاف را خط بکشم. من هم این کار را کردم.

پس چرا دوباره خلاف کردی؟
وقتی دستگیر شدم همسرم همراهم بود. خلاف نکردم، دعوای ناموسی بود.

چند سال زندان بودی؟
یادم نمی‌آید اما هر بار ۶ ماه تا یک سال حبس می‌کشیدم.

اولین بار چند ساله بودی که زندان افتادی؟
۱۶ یا ۱۷ سالم بود. همش دعوا می‌کردم مادرم آنقدر از دستم حرص خورد که تومور مغزی گرفت و مرد.

شغلت چیست؟
در کار خرید و فروش مس هستم.

کد خبر 555303 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • سرقت برای انتقام!
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد