Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در آستانه روز و هفته ملی کودک، وزارت کشور و  یونیسف برندگان مسابقه آثار هنری کودکان و نوجوانان در رابطه با کرونا تحت عنوان «همه ما قهرمانیم» را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه برندگان از میان گروه‌های سنی ۳ تا ۱۹ سال بوده، افزود: تعداد ۴ هزار و ۲۷۲ نقاشی و دل‌نوشنه از استان‌های مختلف دریافت شد که به هفتاد اثر منتخب، لوح سپاس و جایزه تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: «مرسانا بیگ‌زاده» هشت ساله و «کیارش صمیمی‌تبار» ۹ ساله، هر دو نفر از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه کانون پرورش فکری کرمانشاه، موفق به کسب رتبه اول نقاشی شدند.

وی اضافه کرد: مسابقه «همه ما قهرمانیم» به‌همت دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور در راستای ارتقای مشارکت کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار شد و در این مسابقه از کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۹ سال خواسته شد تا با ارسال نقاشی یا دل‌نوشته از شخص یا اشخاصی مانند کادر درمان و پزشکی، آتش‌نشان‌ها، مغازه‌دارها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و ...که در زمان همه‌گیری بیماری کرونا با تلاش‌های فراوان به مردم شهر یا محله‌شان کمک کرده‌اند قدردانی کنند.

فتاحی تصریح کرد:برخی از آثار برگزیده در کتابی با همین عنوان - همه ما قهرمانیم - چاپ و به ­صورت بیلبوردهای شهری یا تابلو برای بیمارستان‌ها و سایر اماکنی که قهرمانان روزهای کرونا در آن‌ها شبانه‌روز برای سلامت کودکان و خانواده‌های‌شان تلاش می‌کنند، به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم حضوری اهدای جایزه برگزار نخواهد شد و تقدیرنامه‌ها به‌همراه هدایا به آدرس پستی برندگان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان کرمانشاه نوجوانان یونیسف کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا دانش آموزان را ریشه توسعه در کشور عنوان کرد و گفت: افتتاح باشگاه «دانش آموزی خبرنگاران پلیس» از سوی فراجا و استفاده از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان داد، پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است.

به گزارش ایسنا، سردار دکتر سعید منتظرالمهدی در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید براینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، گفت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و موثر دانش‌آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه‌گری و بهره گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهمترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضائی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک