Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجرد گفت: از ابتدای مهرماه تا کنون بالغ بر ۶۴ درصد گاز مایع توزیع شده در سطح مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی توزیع شده است.

«احمد مجرد»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: مصرف کنندگان واقعی اعم از بخش خانوار و صنفی و صنعتی استقبال خوبی از اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع انجام داده و در حال حاضر میزان مصرف گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار و سایر مصرف کنندگان شارژ می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در ادامه با اشاره به تسهیلات ایجاد شده برای ثبت نام در سامنه سدف افزود: بمنظور سهولت دسترسی ثبت نام متقاضیان بخصوص مصرف کنندگان فصلی و موقت از قبیل تهیه رب خانگی، عرقیات گیاهی و شیره پزی انگور، تعدادی از کارکنان منطقه با تجهیزات رایانه و اینترنت در شرکتهای موزع و تاسیسات مردمی مستقر شده و بصورت رایگان از مردم ثبت نام می کنند

این مسئول خاطر نشان کرد: 105 هزار خانوار شهری و روستایی فاقد اشتراک گاز طبیعی در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی نفت سفید مصرف می کنند که بصورت ماهانه گاز مایع مورد نیاز این بخش در کارت بانکی ثبت شده در سامانه سدف شارژ می شود و ثبت نام این بخش توسط شرکت انجام شده و نیازی به ثبت نام ندارند

مدیر منطقه ارومیه تصریح کرد: تا پایان مهرماه سالجاری 100 درصد توزیع گاز مایع بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه سدف انجام خواهد شد و از متقاضیان بخش های صنفی و صنعتی خواست در فرصت باقی مانده در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرسhttps://newtejaratasan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

niopdc.ir   ثبت نام نمایند

مجرد در ادامه ضمن اشاره به برداشت کامل سهمیه اختصاصی به منطقه از پالایشگاه های مبدا گفت: از ابتدای مهرماه تا کنون 1200 تن گاز مایع در سطح منطقه ارومیه توزیع شده است.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گاز مایع ارومیه آذربایجان غربی منطقه ارومیه گاز مایع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عبدالحمید سرتیپی با اشاره به اینکه از میان دستگاه‌های مخاطب مصوبات مذکور، دستگاه‌های اجرایی با ۴۰ درصد، و بعد از آن امور بانکی با ۳۵ درصد، شرکت‌های خدمات رسان ۲۲ درصد و در آخر امور مالیاتی با ۳ درصد به ترتیب بیشترین تا کمترین سهم از کل مصوبات کارگروه تسهیل را به خود اختصاص دادند.

وی به وضعیت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه اقتصادی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان برای ۴۹۹ فقره تسهیلات از این محل پرداخت شده که مبلغ ۵ هزار و ۳۳ منیلیارد تومان بصورت سرمایه در گردش و ۶۳۶ میلیارد تومان نیز بصورت سرمایه ثابت می­باشد. همچنین مبلغ ۶ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان تسهیلات در دست اقدام می­­باشد که با پیگیری­های صورت گرفته امید است بخش قابل توجهی از از این رقم پرداخت گردد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی