Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگه حاوی اطلاعات لازم به منظور ورود به جلسه مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و کد شناسه انتخاب رشته و داوطلبان دوره بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان با استفاده از اطلاعات شناسنامه‌ای نسبت به دریافت برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برگه حاوی نام کاربری، کلمه عبور و راهنمای نحوه مصاحبه مجازی است. همچنین لینک دریافت نرم افزار‌های لازم به منظور شرکت در مصاحبه در سامانه فوق قرار داده شده است.

داوطلبان لازم است نسبت به دریافت فایل راهنمای نحوه و چگونگی مصاحبه مجازی اقدام و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.   گفتنی است؛ مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از روز شنبه ۱۹ مهر آغاز و تا روز چهارشنبه ۳۰ مهر ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد مصاحبه آزمون دکتری 99 آزمون دکتری مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری منتشر شد
  • اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد