Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "حاتم شاکرمی" به عنوان نماینده ویژه وزیر جهت پیگیری نرخ بالای بیکاری پایدار در لرستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، متن حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح ذیل است:
با توجه به نرخ بالای بیکاری پایدار در استان لرستان وهمچنین لزوم هماهنگی در طراحی و اجرای اقدامات ویژه وزارتخانه و سازمانهای وابستهبه جناب عالی به عنوان «نماینده ویژه اینجانب در استانلرستان» ماموریت داده می شود فعالیت های زیر را انجام و گزارش مستمر آن ارائه شود:
1- مساله شناسی و تدوین اقدامات ویژه وزارتخانه و سازمانهایوابسته به تفکیک شهرستانهای استان با همکاری معاونت امور اقتصادی و مدیران کلاجرایی استان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- بهره گیری موثر از ظرفیت های سازمانی و اقتصادی وزارتخانهدر استان برای اجرای طرحها و اقدامات تدوین شده.
3- تمهید ساز و کارهای موثر جهت ارتقاء کیفیت خدمات سازمانهای وابسته در سطح استان.
4- اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش گردش مالی شرکت هایوابسته در استان با اولویت درون سازی منافع حاصل از فعالیتهای این شرکتها.
5- تسهیل، تسریع و رفع موانع برای اجرای بسته های سرمایهگذاری بخش خصوصی و طرح های کارآفرینی با بهره گیری از منابع اشتغال پایدار روستائیو منابع داخلی بانک های وابسته.
6- تلاش در جهت تحقق مسئولیت اجتماعی بنگاه ها و شرکت هایتابعه و وابسته به سازمان ها و صندوق های بازنشستگی زیر مجموعه.
امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و در چارچوب اهداف دولت دراجرای وظایف محوله موفق باشید.
بدیهی است مدیران و کارکنان بانک ها، سازمان ها وصندوق های تابعه مکلف به همکاری با جناب عالی هستند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان

غلامعلی فتحی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱۰ هزار تن انواع نهاده‌های دامی توسط اتحادیه‌ها و تشکل‌های تحت پوشش شبکه تعاون روستایی استان توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین سال گذشته ۶ هزار و ۷۰۰ تن کود شیمیایی آلی، زیستی و ریز مغذی بین کشاورزان توزیع شده است.
به گفته وی سال گذشته ۳ هزار و ۲۲۳ تن انواع بذور اصلاح شده تولید و فرآوری و بین کشاورزان توزیع شد که نسبت به برنامه تعیین شده در ابتدای سال ۱۶۱ درصد رشد داشته است.
مدیر کل تعاون روستایی لرستان گفت: سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۹۱ کیلوگرم انواع سموم شیمیایی بین کشاورزان استان توزیع شد که ۱۲۹درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
به گفته فتحی سال گذشته ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر مواد سوختی از جمله بنزین، نفت، گازوئیل، روغن، گاز طبیعی و مایع همچنین ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی بین روستائیان توزیع شد.
وی گفت: سال گذشته ۱۷۰ تن گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد برای تنطیم بازار در ایام پایانی سال تامین و توزیع شد، توزیع گوشت منجمد همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی