Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۳۹۶ عنوان پایان نامه با موضوع امام حسین(ع) و حماسه عاشورا در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران موجود است و اطلاعات توصیفی این آثار در کتابشناسی ملی ثبت شده است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، «فرناز محمدی»، معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با اعلام این خبر به آمار منابع با موضوع امام حسین(ع) و حماسه عاشورا اشاره کرد و گفت: علاوه بر واسپاری و ثبت 396 عنوان پایان نامه با موضوع امام حسین علیه السلام و حماسه عاشورا در سازمان؛ هم اکنون تعداد 4 هزار و 899 عنوان کتاب با موضوع امام حسین (ع) و تعداد 7 هزار و 666 عنوان کتاب با موضوع حماسه عاشورا در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناز محمدی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت به حداقل رساندن مراجعات حضوری، فرآیند واسپاری پایان نامه ها توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی انجام می شود که بر همین اساس دانشجویان و محققان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیhttp://www.nlai.ir/sending-thesis یا از طریق پست الکترونیک nonbook-acquisition@nlai.ir   فایل پایان نامه خود را با فرمت PDF برای نگهداری دائمی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی بارگذاری کنند.

معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اظهار داشت: با واسپاری پایان نامه های دانشجویان امکان ثبت پایان نامه به نام دانشجو در کتابشناسی ملی و رصد آن از طریق وب سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای عموم محققان و پژوهشگران فراهم می شود.

محمدی تصریح کرد: برای ثبت پایان نامه ها محدودیت زمانی وجود ندارد و پایان نامه هایی که سال ها از زمان دفاع آن گذشته هم می توانند در سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بارگذاری شود. همچنین امکان واسپاری و ثبت پایان نامه های غیر فارسی و نیز واسپاری پایان نامه های دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سایت این سازمان وجود دارد.

از ناشران و پدیدآورندگان آثار عاشورایی دعوت می شود آثار منتشر شده خود را برای واسپاری به اداره کل فراهم آوری این سازمان ارائه دهند.

لازم به توضیح است مجموعه سازی منابع در اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بر اساس راهبردهایی چون دریافت منابع براساس قانون واسپاری، مبادله با دیگر مراکز، دریافت منابع اهدایی از اشخاص حقیقی و حقوقی و نیز از طریق خرید منابع چاپی، صورت می گیرد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران امام حسین ع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سازمان اسناد و کتابخانه ملی موضوع امام حسین ع حماسه عاشورا پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگ سازمانی و صیانت و حفظ نیروی انسانی بر اساس آموزه‌های دینی و مذهبی برگزار شد.

در جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که با حضور بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای شورای فرهنگی و حضور وبیناری مدیران کل ثبت و مسوؤلین فرهنگی استان‌ها برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت تجهیز نمازخانه‌ها و فضاهای فرهنگی مراکز استان‌ها و واحدهای ثبتی کشور، گسترش برنامه‌های قرآنی، مراسم و مناسبت‌های دینی و مذهبی و راهکارهای تقویت مشارکت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت در این جلسه با تقدیر از مدیران و کارکنان این سازمان و حضور پرشور آنان در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و امور خیریه بویژه جز خوانی قرآن کریم برای سومین سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از شروع ساعات کاری، در کنار مأموریت‌ها و فعالیت‌های گسترده ثبتی گفت: صیانت از نیروی انسانی یکی از مهمترین مقولات سند تحول و تعالی دستگاه قضائی است و طبعاً گسترش برنامه‌های فرهنگی و افزایش اعتقادات دینی عامل مهمی در جلوگیری از پیدایش فکر و ذهنیت مجرمانه و تخلفات اداری است و مبنای مهمی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی بر مبنای ارزش‌ها و اعتقادات دینی خواهد بود.

در این جلسه مؤسسه نان و ارزاق بهشتی که با مشارکت و همدلی تمامی مدیران و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) تأسیس شده است از سوی رئیس سازمان ثبت افتتاح و مدیران و کارکنان این سازمان با اهدا کمک‌های نقدی خود در اولین گام، پویش نذر نان رایگان از سوی نانوایی‌های مناطق محروم را پایه گذاری کردند.

مقرر است این مؤسسه با ایجاد پویش دائمی نذر نان در گام اول و سپس توسعه فعالیت‌های خود در کمک به نیازمندان، اقدامات و برنامه‌های متنوعی را با همیاری و مشارکت خانواده بزرگ ثبتی کشور و سایر بخش‌های دستگاه قضائی در مناطق محروم و کمتر برخوردار به انجام برساند.

کد خبر 6063659

دیگر خبرها

  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • ۹۵ درصد اراضی کشاورزی تا شهریور ۱۴۰۳ رفع تداخل می شوند
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • مکاتبه ضیغمی با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • سن فرسودگی انواع خودروها اعلام شد