Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ناصر بوریطه وزیر امور خارجه مغرب در پایان دومین دور مذاکرات طرف‌های لیبیایی در مغرب از دستیابی طرف‌های مذاکره کننده به توافق‌های مهم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، ناصر بوریطه اظهارداشت: ابتدا باید پایان دور دوم مذاکرات را تبریگ بگویم و اینکه طرف‌های مذاکره کننده موفق شدند در این دور به توافق‌هایی دست یابند، این توافق‌ها مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر خارجه مغرب همچنین تاکید کرد: مذاکرات لیبیایی‌ها بدون هیچ گونه دخالت بیگانگان انجام شده و لیبیایی‌ها بدون هیچ دخالتی قادر به حل و فصل مشکلات خود هستند.
مهمترین اصل موفقیت در مذاکرات لیبیایی‌ها این است که این مذاکرات توسط خود لیبیایی‌ها و بدون دخالت هیچ طرف دیگری انجام می‌شود و این زمینه را ایجاد می‌کند که لیبیایی‌ها بدون هیچ دخالتی با هم رایزنی و مذاکره کنند و به توافق‌هایی دست یابند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرف لیبیایی لیبیایی ها توافق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با ائمه جماعات شهرستان رشت اظهار کرد: مردم ائمه جمعه فردی امین و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست‌های خود تلقی می‌کنند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب‌ها و نیازهای مردم می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ائمه جمعه با استقرار خود در بخش‌ها و شناخت کامل مشکلات و معضلات مردم روستاها در حفظ اتحاد و همدلی بین آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: بنابراین ائمه جمع همواره در مقاطع سخت و حساس با حضور و درایت خود حلال مشکلات هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام مسؤولان باید پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر حول محور ائمه جمعه حرکت کنند، اضافه کرد: نقش محوری ائمه جمعه که سبب ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم و دلگرمی و پشتوانه‌ای برای مسؤولان به شمار می‌رود انکارناپذیر است.

عاشوری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه منادیان وحدت و پرچمدار انسجام، همدلی، همراهی و حافظان دین به شمار می‌روند، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه بالاترین قدرت روشنگری و کفر ستیزی را در جامعه اسلامی دارد که دشمنان نیز از همین جایگاه نماز جمعه هراس دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است، ادامه داد: ائمه جمعه در تبیین عفاف و حجاب در سطح جامعه تلاش کرده و بر نهادینه شدن احکام آن تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم دارد، بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد دولت وحدت، همگرایی و خدمت صادقانه به مردم است که باید همه ما به آن پایبند باشیم و در سرلوحه کارها قرار دهیم.

کد خبر 6088219

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است