Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدارهای فوتبال جام حذفی فوتبال کردستان، از مرحله نیمه نهایی شامگاه سه شنبه در ورزشگاه ملک نیا سنندج تیم‌های پیام نوین سنندج و هیأت فوتبال بانه به تساوی یک بر یک دست یافتند که در ضربات پنالتی تیم بانه میزبان خود را شکست داد و فینالیست شد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم شهدای گروس بیجار میزبان ساحل سقز بود که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی ۱ بر ۱ رسید اما در ضیافت پنالتی‌ها گروسی‌ها پیروز میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دیدار پایانی جام حذفی فوتبال روز جمعه ساعت ۱۴:۳۰ و در ورزشگاه شهید صفری بانه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5042202

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی سنندج ویروس کرونا شیراز چهل سالگی دفاع مقدس اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،قالی و فرش یکی از صنایع دستی معروف و مشهور کردستان می‌باشد که به دلیل تنوع رنگ و نقش و نگار همواره از جایگاه ویژه‌ای در میان قالی‌های دیگرمناطق کشور برخوردار بوده است.
معروفیت قالی کردستان به لحاظ دوام، کیفیت رنگ‌های مصرفی، اصالت طرحهاو استفاده از گره قدیمی سنه (سنندج) است.
قالی کردی از نظر کیفیت بافت به سه گروه فرش‌های سنندج، بیجار و فرش‌های ایلیاتی و روستایی تقسیم می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان