Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:19:47 GMT

خرابی اتوبوس دلیل ترافیک شب گذشته در پل سید خندان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۷۹۷۳

خرابی اتوبوس دلیل ترافیک شب گذشته در پل سید خندان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر، افزود: ساعت ۲۰ سه شنبه یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی خرابی مجبور به توقف در لاین کندروی مسیر رسالت به شرق قبل از پل سیدخندان شد.

وی ادامه داد: توقف این وسیله نقلیه سبب بروز ترافیک سنگینی در این محور گردید و برای مدتی رانندگان عبوری را در ترافیک سنگینی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رنجبر افزود: با حضور به موقع و سریع عوامل منطقه ۷ پلیس راهور، کنترل بار ترافیکی و جابجایی این اتوبوس بیابانی، وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگشت.

وی از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس‌ها خواست، همواره از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت احساس هرگونه تغییری در سیستم فنی وسیله نقلیه‌شان در اسرع وقت به مراکز مجاز تعمیرات و نمایندگی‌های خودرو مراجعه نمایند تا عیب یابی انجام شود و در جهت رفع آن اقدام نمایند. همچنین رعایت نکات فنی و بازدیدهای فنی مستمر و متداوم از وسیله نقلیه امری است بسیار حیاتی و مهم که رانندگان گرامی باید به این نکات توجه ویژه نمایند.

کد خبر 5042543 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش گردشگری شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی اربعین حسینی اربعین 99 وضعیت راهها پلیس راهور سالمندی دستگیری سارق سازمان تامین اجتماعی موزه وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا صادقی‌بخش معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید امروزه در شهر تهران، استفاده از موتورسیکلت‌ها به دلایلی همچون صرفه‌جویی درهزینه، سهولت درخدمات، سرعت در جابه‌جایی‌کالا و همچنین راه‌گریز از ترافیک و شلوغی معابرنقش زیادی در سفرهای درون شهری و تامین نیاز شهروندان دارد و بدین صورت بخشی از ترافیک معابر شهری و نیز حجم زیادی از سطح معابر را اشغال کرده که لزوم ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌های متناسب با آن را ضروری و اقدام سریع و موثر در این راستا را توجیه می‌کند.

او ادامه داد: یکی از مشکلات ناشی از تردد موتورسیکلت‌ها در شهر، کمبود زیرساخت‌ها و عدم توجه به امکانات خاص برای این نوع وسیله نقلیه عمومی، تامین محل پارک موتورسیکلت‌هاست؛ چرا که اگر پارک این نوع وسیله نقلیه در مکان‌های نامناسب از جمله پیاده‌روها به‌وقوع بپیوندد، تردد عابران‌پیاده به‌ویژه افراد پیرو سالخورده، کودکان و معلولان مختل و ناایمن شده و از طرف دیگر چهره و منظر شهری را نیز نازیبا خواهد کرد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای افزایش آسایش و رفاه شهروندان، این معاونت در نظر دارد تا در سال جدید در ۵۰ نقطه از معابر سطح نواحی ۶ گانه این منطقه محل‌های مناسب و استانداردی را برای پارک موتورسیکلت‌ها اختصاص و تجهیز کند.

او یادآور شد: با اجرای این طرح علاوه برساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها، شاهد آزادسازی پیاده روها و تسهیل و ایمن‌سازی محل عبور و مرور عابران پیاده خواهیم بود، اکنون طبق برنامه‌ریزی انجام شده و در راستای اجرایی کردن این طرح اولین جایگاه توقف موتورسیکلت در خیابان احمد قصیر با حجم پارک ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ایجاد شد.

کد خبر 844566 برچسب‌ها موتور و موتور سوار منطقه ۶

دیگر خبرها

  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • نیمه کاره رها شدن پروژه فیبر نوری و دردسر‌های آن برای شهروندان شاهرودی + تصویر
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی