Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعی خود را برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به خرید بازیکنان قبل از محرومیت از حضور در نقل و انتقالات از سوی فیفا آماده کرد.

باشگاه پرسپولیس، لایجه دفاعی اش در خصوص خرید بازیکنان قبل از محرومیت در نقل و انتقالات را آماده ارائه به AFC کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی اولیه شکایت النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس مبنی بر جذب بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی بدون توجه به محرومیت از سوی فیفا خواهان ارائه مستندات از سوی سرخپوشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC در نامه ارسالی به فدراسیون ایران خواهان دریافت مدارک مرتبط با جذب بازیکنان جدید پرسپولیس و همچنین مکاتبات این باشگاه با فیفا در خصوص پرونده مربوط به بدهی برانکو ایوانکوویچ شده است.

باشگاه پرسپولیس نیز روز گذشته بدون داشتن مدیر حقوقی با وکلا و همچنین مسئولان امور حقوقی و بین الملل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای طولانی مدت را برگزار کرد تا دفاع مناسبی از این موضوع کنند.

از قرار معلوم لایجه دفاعی پرسپولیس بطور کامل تهیه شده و امروز مورد بازبینی مسئولان باشگاه و همچنین مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد تا به AFC ارسال شود.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2020 به فینال این رقابت‌ها راه یافت تا منتظر مشخص شدن فینالیست شرق این قاره برای برگزاری دیدار نهایی در 29 آذرماه سال جاری باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل