Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران قرار است دیدار سوپرجام در تاریخ ۵ آبان برگزار شود و بیستمین دوره لیگ برتر هم از ۱۰ آبان استارت می خورد.

این برنامه درحالی اعلام شده که تیمی مانند پرسپولیس پس از حضور در یک فصل فوق العاده سنگین و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از شنبه هفته آینده تمرینات آماده سازی خود را برای لیگ برتر شروع می کند و برای بازی مهم سوپرجام تنها ۱۶ روز زمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرفی با توجه به شرایط خاصی که کرونا ایجاد کرده و اتمام دوره قبلی لیگ در تاریخ ۳۰ مرداد، تیم های لیگ برتری نسبت به سال های قبل زمان کمتری برای استراحت و دوران آماده سازی داشتند و بین اتمام لیگ نوزدهم تا شروع لیگ بیستم تنها ۷۲ روز زمان درنظر گرفته شده است.

این زمان برای تراکتور به عنوان فینالیست جام حذفی و شهرخودرو، استقلال، سپاهان و پرسپولیس، نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بسیار کمتر است و شاگردان یحیی گل محمدی از دیدار با النصر  در نیمه نهایی قهرمانان تا دیدار با تراکتور در سوپرجام تنها ۲۳ روز فرصت دارند.

این درحالی است که با توجه به صحبت های اخیر سهیل مهدی به نظر می رسد هیچ آینده نگری هم برای برگزاری مسابقات درنظر گرفته نشده است. در فاصله حدود سه هفته تا آغاز لیگ برتر تاکنون زمان قرعه کشی و برنامه بازی ها مشخص نیست و این یک نقطه ضعف بزرگ برای کمیته مسابقات سازمان لیگ محسوب می شود.

هرچند زمان های دقیق فیفا دی از سوی آنها به شکل رسمی مشخص نشده اما فدراسیون بین المللی فوتبال تاریخ تقریبی آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا را اولین ماه سال ۲۰۲۱ اعلام کرده اما سهیل مهدی این موضوع را هم در نظر نگرفته و از آن بدتر به نظر می رسد مسئول اصلی برگزاری رقابت های لیگ به تقویم کشورمان را که در آن روزهای تعطیل رسمی مشخص است برای برنامه ریزی هایش  اصلا نگاهی نینداخته است.

با توجه به برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا تیم های لیگ برتری سال آینده یکی از فشرده ترین تقویم ها را پیش رو دارند اما بزرگ ترین مشکل آنها در حال حاضر اعلام نشدن برنامه بازی ها است. 

مربیان بسیاری از تیم ها هم نسبت به اینکه سازمان لیگ بدون نظرخواهی از آنها نسبت به اعلام زمان شروع لیگ اقدام کرده ناراحت و دلخور هستند و از همه بدتر در هفته های اخیر هیچ جلسه ای بین رئیس کمیته مسابقات با دراگان اسکوچیچ برای تنظیم تقویم و اردوهای تیم ملی برگزار نشده است و با این شرایط باید منتظر یک فصل پر از اعتراض از سوی باشگاه ها و مربیان باشیم.

صحبت های اخیر سهیل مهدی این نکته را به اذهان متبادر می کند که وی هنوز متوجه نیست فصل آینده رقابت های مقدماتی جام جهانی برگزار می شود و تا زمستان ۲۰۲۲ که جام جهانی در قطر برگزار می شود دو سال زمان باقی است. به همین دلیل زمانبندی برنامه مدون از سوی این فرد برای لیگ بیستم و جام حذفی از چنین فردی انتظاری غریب  محسوب می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر سوپرجام پرسپولیس فوتبال فارس سهیل مهدی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه

اکبر ایازی با بیان اینکه ۵۰ عنوان برنامه برای هفتمین نکوداشت روز شهرکرد برنامه‌ریزی شده است، گفت: هفته فرهنگی شهرکرد از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: باتوجه به تقارن دهه باعظمت کرامت با هفته فرهنگی شهرکرد در تمامی برنامه‌ها پیوست مرتبط مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: طراحی، رونمایی و چاپ پوستر ویژه هفتمین نکوداشت، غبارروبی امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شهرکرد، برگزاری جشن هفتمین نکوداشت روز شهرکرد در فرهنگسرای بزرگ، برپایی نمایشگاه اقدامات ادارات در فرهنگسرای بزرگ و برپایی ایستگاه نقاشی و صورت‌آرایی در فرهنگسرای بزرگ از جمله برنامه‌های روز شهرکرد است.

بیشتر بخوانید

پرداختن به هویت شهرکرد نباید به یک روز منحصر شود

ایازی اضافه کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، چاپ و رونمایی از پنج جلد کتاب، آیین چراغ بران توسط دانش‌آموزان، برگزاری ۷ ویژه‌برنامه در ۷ مسجد محوری، فضاسازی شهر با تصاویر مفاخر، رونمایی از تمبر یادبود و سجع پاکت پست، تور شهرکردگردی، برپایی چایخانه رضوی در میدان امامزادگان دو خاتون، برگزاری شب‌شعر، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در قلعه چالشتر، نمایش و هنر خیابانی (پرفرمنس) و برگزاری ۷ برنامه آموزش‌محور و رونمایی از پیک شهروندی از دیگر برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد است.

وی، نشست صمیمی با هنرمندان در مهمانسرای جهانگردی شهرکرد، برگزاری ۳ جشن در پارک‌های ملت، تهلیجان و لاله، همایش فرهنگ و هویت دهکرد در مجموعه رفاهی لاله، برپایی نمایشگاه عکس در تالار آینه‌خانه شهرکرد، نیم‌بها شدن بلیط پردیس سینمایی بهمن، برگزاری ویژه‌برنامه ورزش پهلوانی در زورخانه پوریای ولی، تهیه ۲۰ تخته نمد برای اهدا به میهمانان ویژه، کارناوال شادی در سطح شهر، تولید کلیپ و انتشار در رسانه‌ها و فضای مجازی، تولید و برگزاری تئاتر خیابانی، ساخت و رونمایی از المان مهربانی ویژه ولادت امام رضا (ع) و نورافشانی را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.

ایازی ادامه داد: تولید دو نماهنگ شهرکردی با صدای هنرمندان حبیبیان و عابدینی، تولید ۲۰ طرح نقوش نمد و برپایی نمایشگاه، ساخت و اهدا ۴۰ تندیس هفتمین نکوداشت، ساخت و نصب پروانه یا کبوتر بر روی ۶۰ چراغ‌راهنمایی و رانندگی، تدوین و انتشار مجموعه مقالات پژوهشی نمد، مسابقات ورزشی در محلات و فضا‌های روباز در ۱۰ رشته ورزشی، برگزاری دو شب جشن و پخش از شبکه جهان‌بین، تهیه و تدوین ۷ کلیپ ویژه شهرکردشناسی، نمایش کلیپ از طریق ویدئو مپینگ برج آزادی تهران و گذر هنر و قاب دهکرد در پیاده‌راه بلوار آیت‌الله کاشانی جدید از دیگر برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس