Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با توجه به اهمیت تامین سلامت مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: در شش ماه نخست امسال ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ارائه خدمات درمانی بهداشتی به مددجویان گلستانی اختصاص داده شده است.
او افزود: ۲۴ هزار و ۷۰۰ مددجوی بیمار گلستانی در ۶‌ماهه نخست امسال از ۸۶۰ میلیون تومان اعتبار بابت فرانشیز دارو، بستری و خدمات پاراکلینیکی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد استان گلستان همچنین از تخصیص اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی و فرانشیز دارو ویژه ۲ هزار و ۶۲۰ نفر بیمار خاص و صعب العلاج خبر داد.
بابایی با بیان اینکه کمیته امداد برای ارتقاء سلامت مددجویان توجه ویژه‌ای به مطالبات بهداشتی و درمانی آن‌ها دارد، گفت: بخش اعظمی از مشکلات مددجویان، پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی در زمان بیماری است که این نهاد نسبت به پرداخت هزینه‌های تکمیلی مددجویان با ارائه مدارک درمانی، خدمات رسانی می‌کند.
او افزود: در حال حاضر ۲۵۰ بیمارخاص و دو هزار و ۳۷۰ بیمار زمین گیر صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد، علیرغم کمک‌های این نهاد نیازمند مشارکت تمامی خیران و نیکوکاران در این بخش هستند تا آلام مشکلات درمانی این افراد کاهش پیدا کند.
این مقام مسئول افزود: کمیته امداد با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون تمام نیاز‌های این بیماران را شناسایی کرده تا بتواند با کمک و حمایت از این افراد مشکلات و هزینه‌هایی که برای درمان و مداوا پرداخت می‌کنند به حداقل برساند.
بابایی افزود: در ۶ ماه نخست امسال کمیته امداد یک میلیارد تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه ۲ هزار کودک زیر ۵ سال شناسایی شده مراکز بهداشتی درمانی پرداخت کرده است.
او با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای ارتقای سلامت جامعه هدف خود و نیازمندان گلستانی گفت: در راستای تفاهم نامه کمیته امداد و بنیاد علوی ۶۳۰ مادر باردار و شیرده معرفی شده از طرف مراکز بهداشتی درمانی که نیازمندی این خانواده‌ها مورد تایید بوده است از ۱۲۸ میلیون تومان اعتبار تخصیصی بهره‌مند شده اند.
انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات بهداشتی تجهیزات پزشکی میلیون تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
  • معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
  • حمایت کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی از دو هزار و۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد