Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:22:02 GMT

نمایشگاه مجازی نقاشی خط در اهواز برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۸۴۳۰

نمایشگاه مجازی نقاشی خط در اهواز برپا شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری خوزستان مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان چهارشنبه گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان خوزستان نمایشگاه مجازی نقاشی‌خط آثار «ناصر چوپان» را به صورت مجازی برپا کرده است.

محمد باوی‌زاده افزود: چوپان از طراحان و پیشکسوتان متعهد اسلامی در رشته طراحی گرافیک در خوزستان است که حدود ۵۲ اثر نقاشی‌خط را با اسامی شهدای کربلا ، با مضامین و اشعاری در این زمینه طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه در این نمایشگاه منتخبی از این آثار در تارنمای حوزه هنری خوزستان به نمایش گذاشته شده اضافه کرد: با توجه به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری نمایشگاه حضوری وجود ندارد برای ادای احترام به شهدای حادثه کربلا این آثار به صورت مجازی به نمایش گذاشته شده است.

باوی‌زاده تصریح کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه مجازی می‌توانند به تارنمای حوزه هنری خوزستان به آدرس  https://www.artkhuzestan.ir/fa/pages/Gallery-detail/۳۵۹۱   مراجعه کنند.

برچسب‌ها حوزه هنری فضای مجازی نقاشی نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه هنری فضای مجازی نقاشی نقاشی حوزه هنری فضای مجازی نقاشی نقاشی اخبار کنکور حوزه هنری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر هنرستان شهید احمد دانش  بردسکن گفت:  نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان در هفته مشاغل با هدف نمایش توانایی های علمی، هنری و مهارتی هنرجویانِ این هنرستان و معرفی رشته های تحصیلی این هنرستان در شاخه کاردانش به دانش آموزان پایه نهم برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته آگاهانه  سال آینده برپا شد.

 

 زهرا صمیمی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوم  تا ۱۱ اردیبهشت برای بازدید دانش آموزان پایه نهم و سایر علاقه مندان دایر است، افزود: در این نمایشگاه 15 غرفه از توانمندی های هنرجویان این هنرستان در رشته های مختلف از جمله مدیریت خانواده، مشاوره، چهره سازی،  دوخت لباس  شب  و عروس، مهارت سالم زیستن، کامپیوتر و تربیت بدنی به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

صمیمی عنوان کرد: رشته های تحصیلی هنرستان شهید احمد دانش در شاخه کاردانش، گرافیک، رایانه ای، طراحی دوخت لباس شب و عروس، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده است و در سال تحصیلی جاری تعداد ۲۷۰ دانش آموز دختر در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی همچنین  افزود: در سال‌های اخیر با توجه به گرایش بیشتر دانش آموزان به رشته های فنی و مهارتی با کمبود فضای کارگاهی و آموزشی و  همچنین کمبود تجهیزات کارگاهی مواجه هستیم که حمایت و توجه بیشتر  مسئولان را به این هنرستان می طلبد.

 

نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان شهید احمد دانش بردسکن در محل ساختمان شهید لندی این  هنرستان برپاست.

 

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی