Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس امنیت تهران در جریان شرارت های 3 جوان در مقابل پاساژ علاالدین اقدام که به شرارت و در برخی مواقع اقدام به سرقت گوشی های نو از طعمه هایشان می کردند قرار گرفتند و تیمی ازماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت تهران برای دستگیری این اراذل و اوباش وارد عمل شدند.

ماموران خیلی زود با اقدامات فنی و بررسی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی 3 شرور سابقه دار شدند که بارها در مقابل پاساژ علاالدین اقدام به شرارت کرده بودند و همین سرنخ کافی بود تا متهمان در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت و عمومی تهران با توجه به دستور مقام قضایی مبنی بر گرداندن این 3 شرور در محلی که ایجاد رعب و وحشت کرده بودند اقدام به گرداندن 3 اراذل و اوباش سابقه دار کردند.

متهمان که پشت خودروی پلیس و در محاصره ماموران بودند با صدای بلند از مردم عذرخواهی می کردند و اهالی پاساژ علاالدین از دستگیری این 3 شرور خطرناک از پلیس قدردانی کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم حوادث پلیس سرقت اراذل و اوباش اخبار حوادث پلیس عکس فیلم جولان شرور خطرناک عکس فیلم تلگرام تهران ایران مادر ساعت دختر یک مرد اخبار تهران پاساژ علاالدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سنایی راد: به محضِ اینکه اسرائیل علیه خاک ایران خطایی کند، با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهد شد/در عملیات تنبیهی دنبال کشته گرفتن نبودیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سنایی راد، معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، در گفتگویی، با تاکید بر اینکه ایران در عملیات تنبیهی علیه اسرائیل دنبال کشته‌گرفتن نبود، گفت: آنچه در عملیات وعدۀ صادق اتفاق افتاد، اقدامی مشروع عقلانی و اخلاقی بود.

اهم اظهارات سردار سنایی راد را به نقل از انتخاب بخوانید؛

*پس از حملۀ رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق ما به مجامع به بین‌المللی شکایت کردیم اما افرادی که باید این اقدام را محکوم می‌کردند نه تنها این کار را انجام ندادند بلکه همکاری‌هایی را هم با این اقدام نشان دادند.

*ما در شرایطی قرار داشتیم که رژیم صهیونیستی خود را با مانعی برای ادامۀ اقداماتش مشاهده نمی‌کرد و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت. به همین دلیل برای متوقف‌کردن روند ترور و جنایت از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر این عملیات طراحی شد.

*اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ پیکر زن و کودک در این عملیات در اختیار داشته باشند، حتماً به‌دنبال فضاسازی علیه ما بودند لذا اقدامی که انجام گرفت برای گرفتن تلفات از دشمن نبود.

*موشک هایپرسونیک را ما چند ماه پیش رونمایی کردیم اما واقعیت این است که چند سال پیش به این فناوری رسیده‌ایم.

*در عرصه‌های دیگر توانمندی‌هایی داریم که زمان رونمایی از آن‌ها فرانرسیده اما اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم؛ چون آمادۀ استفاده است.

* به محضِ اینکه صهیونیست‌ها علیه خاک ایران خطایی کنند، پاسخ ما شروع خواهد شد.

*ما هیچ محدودیتی نداریم و صهیونیست‌ها با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهند شد. تاکتیک ما این‌بار متفاوت خواهد بود.

*کتمان‌درمانی را انگلیسی‌ها به صهیونیست‌ها یاد داده‌اند. برای همین است که صهیونیست‌ها مدعی هستند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپاد را رهگیری کرده‌اند. ترامپ هم بعد از حملۀ ایران به عین‌الاسد گفت خسارت مختصر بوده و چند نفر ضربۀ مغزی شده‌اند. صهیونیست‌ها همین الگو را با روش دیگری دنبال می‌کنند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896472

دیگر خبرها

  • سردار سنایی راد: به محضِ اینکه اسرائیل علیه خاک ایران خطایی کند، با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهد شد/در عملیات تنبیهی دنبال کشته گرفتن نبودیم
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟
  • اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم)
  • کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند
  • ببینید | اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان