Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این عکس با عنوان " مادر"  رتبه ۱۷ این مسابقه را برای این عکاس اهل بندرانزلی به ارمغان ‌آورد.

یکی دیگر از آثار میلاد حامد نیز اردیبهشت امسال به جمع ۵۰ عکس برتر سال جشنواره منهتن آمریکا راه یافت.

وی همچنین مرداد ماه امسال برنده جشنواره آسانسول هند شد و دیپلم افتخار و گواهی پذیرش فیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد حامد از سال ۱۳۸۶ فعالیت حرفه‌ای در زمینه هنر عکاسی مفهومی را آغاز کرد و سال ۱۳۹۹ موفق به کسب دیپلم افتخار از جشنواره لیراک فرانسه شد.

از دیگر فعالیت‌های وی می توان به برگزاری نخستین تور بین‌المللی عکاسی از تبریز تا تفلیس در سال ۲۰۱۹ میلادی و برپایی نمایشگاه عکس بدون ژانر در ایروان ارمنستان در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در نظر دارد دومین جشنواره قرآنی با رویکرد تخصصی تلاوت‌های تقلیدی و با هدف انگیزه دهی و کشف استعدادهای جدید با محوریت کودکان و نوجوانان در بین دانش‌آموزان پسر شهرستان ارومیه در ماه مبارک رمضان برگزار نماید.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به دلخواه مقطعی ۶ دقیقه‌ای از تلاوت‌های یکی از اساتید مصری (مصطفی اسماعیل، محمّدصدیق منشاوی، عبدالباسط، محمد رفعت، عبدالمفتاح شعشاعی) را تمرین و تقلید کرده و در روز مسابقه ارائه نمایند.

علاقنمندان می‌بایست از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ جهت ثبت‌نام، مشخصات خود را به شماره ۰۹۳۹۱۹۵۳۸۸۰ ارسال کنند.

به پنج نفر از برگزیدگان ممتاز در هر مقطع مبلغ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال اهداء خواهد شد.

زمان برگزاری مسابقه  ۱۹ فروردین تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ است.

دیگر خبرها

  • عکس | روح‌الامین نقاشی جدید خود را به خواهران شهیده غزه تقدیم کرد
  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی