Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@21:46:43 GMT

قیمت هر کیلو خرمای مضافتی چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۹۲۹۲

قیمت هر کیلو خرمای مضافتی چقدر است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن رشید فرخی یزدی رئیس انجمن ملی خرما با اشاره به اینکه برداشت خرما رو به پایان است، اظهار کرد: هم اکنون خرما در نقاط سردسیر و خشک در حال برداشت است، اما به طور کلی اکثر محصول جمع آوری شده است.

او افزود: بنابر برآوردهای صورت گرفته، تولید خرما به بالای یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده است که امیدواریم مسئولان دولتی در بحث تصمیم گیری و مقررات به درستی عمل کنند تا برای بازار داخل و صادرات برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی یزدی با بیان اینکه صادرات متاثر از ممنوعیت صادرات ۲ سال گذشته است، گفت: با توجه به ممنوعیت ۱۶ روزه صادرات طی ۲ سال اخیر، بازارهای صادراتی را تا حدودی از دست داده‌ایم و رقبا جایگزین ما شده‌اند که این امر در اقتصاد کشور تاثیر سو گذاشت.

رئیس‌انجمن ملی خرما ادامه داد: با گسترش شیوع ویروس کرونا، یک‌ماه و نیم پیش از آغاز فصل برداشت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در بحث بسته بندی را به استان‌ها ارسال کردیم و امسال در جهت آسودگی خاطر مصرف کنندگان به دنبال عرضه خرمای بسته بندی هستیم.

او در پایان متوسط قیمت هر کیلو خرمای مضافتی را ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: عرضه با نرخ های غیر منطقی در بازار خرده فروشی هیچ ارتباطی به تولیدکننده ندارد و مسئولان ستاد تنظیم بازار با اعمال نظارت‌های بیشتر باید از گرانفروشی جلوگیری کنند، هر چند با توجه به وضع اقتصاد، قیمت خرما نوساناتی خواهد داشت.

پربیننده ترین دلایل افزایش نرخ ارز از زبان رییس اتاق ایران‌وچین/ ضرورت تمرکز بانک‌مرکزی بر تراکنش‌های ریالی یک دست لباس گرم چند آب می‌خورد؟ شیب نرم قیمت کره ۱۶میلیارد یورو ارز صادراتی به کشور بازنگشته است کاهش مالیات بر ارزش افزوده با انجام تعهد ارزی/ لیست صادرکنندگان متعهد به سازمان مالیاتی ارسال خواهد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صادرات خرما تولید خرما قیمت خرما خرما مضافتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

بازار گوشت و دام تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، شاهد روند کاهشی قیمت‌ها در بازار مرغ و بوقلمون نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۹،۷۵۳ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد روند نزولی قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶،۰۵۳ تومان معامله شد.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش کاهش محسوس قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۸۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روز‌های اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

منبع: اقتصادنیوز

tags # قیمت دام زنده سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کشت نخیلات در ۴۷ هکتار از باغات کارون
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین
  • متوسط برداشت زعفران در هر هکتار ۳.۲ کیلو است
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین
  • توسعه نخلستان ها در شهرستان کارون 
  • قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار چقدر شد؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه بیست و ششم فروردین