Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد راستینه هفشجانی، نماینده مردم شهرکرد، بن و ‌سامان و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از پروژه راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد بازدید کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در بازدید از این پروژه با بیان اینکه طول مسیر این پروژه حدود ۹۰ کیلومتر است، اظهار کرد: برای اتمام زیر ساخت این پروژه حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بود که در سال جاری۴۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه راه‌آهن ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: طبق برنامه زمانبندی اولیه این پروژه باید ظرف مدت ۴۸ ماه به پایان می‌رسید، اما با پیگیری‌های انجام شده این مدت به ۱۲ ماه کاهش پیدا کرد.

راستینه ادامه داد: تمام فازهای اجرایی این پروژه فعال است و در خردادماه ۱۴۰۰ زیرساخت آن تکمیل و سپس ریل‌گذاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه مسافری پروژه راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد در شهر شهرکرد پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: ایستگاه باری راه‌آهن نیز در منطقه ویژه اقتصادی برای زیرساخت اقتصادی پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه این پروژه جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید چهارمحال و بختیاری است، تاکید کرد: پیگیری‌های بسیاری برای این مسئله توسط مسئولان استانی صورت گرفته است و در بازدید از این طرح مشکلات آن بررسی می‌شود./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پروژه راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح