Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@13:20:19 GMT

جزئیات طرح تبدیل حواله‌های خودرو هایما S۷

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۰۵۸۱

جزئیات طرح تبدیل حواله‌های خودرو هایما S۷

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو اعلام کرد "با توجه به ایجاد تاخیر در تحویل خودرو هایما S7 و بنا به درخواست مشتریان، شرایط تبدیل تعهدات معوق هایما اس7 (تبدیل به یکدستگاه دنا پلاس(موعد تحویل30 روزه ) + یکدستگاه دنا پلاس توربو(موعد تحویل60 روزه ) فراهم شده است.

بر همین اساس "قرارداد ابتدا توسط نمایندگی به یکدستگاه دنا پلاس فاقد سانروف تبدیل و سپس بعد از ارسال درخواست کتبی از سوی نمایندگی به سازمان فروش، یکدستگاه دنا پلاس توربو با موعد تحویل 60 روزه در محل سازمان به صورت فروش نقدی با قیمت زمان تحویل هایما اس7 ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته زمان پرداخت وجه خودرو دوم (دنا پلاس توربو) پس از ایجاد قرارداد، حداکثر 48 ساعت است.

پربیننده ترین قیمت روز خودروهای ایران‌خودرو +جدول آغاز فروش رانا پلاس با قیمت قطعی +تصاویر قیمت‌های جدید خودرو در دست بررسی/ ضرورت حذف قیمت‌گذاری دستوری با عرضه در بورس قیمت لکسوس در بازار پایتخت +عکس شرایط فروش وانت کارا ویژه مهر ماه اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو دنا پلاس هایما اس7 هایما دنا پلاس توربو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو

قیمت دلار و درهم در معاملات امروز مرکز مبادله ثابت ماند اما قیمت حواله و اسکناس یورو افزایش یافت.

به گزارش مشرق، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) در مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد؛ همچنین قیمت حواله دلار آمریکا ۴۰ هزار و ۵۵۳ تومان بود. بدین ترتیب قیمت اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله همچون روز گذشته بدون تغییر ماند.

هر اسکناس یورو امروز با ۸۹ تومان افزایش به قیمت ۴۷ هزار و ۶۹ تومان معامله شد و نرخ حواله یورو نیز با ۸۲ تومان افزایش قیمت به ۴۳ هزار و ۹۰۷ تومان رسید.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۴۲ تومان داد و ستد شد که نسبت به روز گذشته تغییر نداشت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • رکورد قیمت حواله خودرو‌های جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳ / ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات